maandag 18 september 2017

Maandag

Na een week waarin ik niet heel vrolijk was vandaag de schouders er onder . Het is gewoon lekker weer dus de tuin in . Rond rommelen in mijn postzegeltje is de beste remedie en ik geniet er altijd zo van .Nog wat plantjes gepoot ,opgeruimd en de boel weer aangeveegd en ik ben dik tevreden 

Ik zie al zulke mooie foto's voorbij komen op blogs van de bossen en de paddestoelen dat ik nodig eens de natuur in moet gaan want de Herfst is zo mooi .Maar wat is mijn conditie slecht op dit moment ,alle stress heeft aardig wat impact gehad merk ik wel .Maar dat komt ook wel weer goed ,gewoon rustig opbouwen 

Fijne week,Elisabeth


5 opmerkingen:

  1. Dus het weer wordt weer beter...precies op tijd hihi
    Die paddestoelen zijn er al een tijdje...nat overal dan willen die wel
    Als je weet dat je stress hebt en weet waar het van komt kan je er wat aan doen toch?
    Alleen maar leuke dingen doen waar je zin in hebt.
    Haha doen wij nu ook.
    Nog nooit zo'n luie vakantie gehad...wat zonnen, wat wandelen, lekker eten en genieten van de rust.
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Heerlijk toch zo'n luie vakantie ,hadden jullie nodig blijkbaar .Tja stress ,niet alles is 123 op te lossen jammer genoeg ,maar komt goed en ik ga weer gewoon leuke dingen doen .Ik moet meer aan mezelf denken en de man natuurlijk

      Verwijderen
  2. ha die Elisabeth
    jij wat lekkerder in je velletje dus , mooi zo
    en ja lekker weer voor de tuin , en het ziet er mooi uit bij je , goed bezig dus
    en bij de ppsjes ff de rust genieten voor de vermoeide spiertjes , doe je goed

    ik liep 3 wijkjes folders weg en genoot de zon , nu in de ruststand
    fijne middag groet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja, de natuur is mooi Elisabeth, geniet ervan.
    Wat een mooie tuinfoto's heb je geplaatst.

    Lieve groet,
    Hilly

    BeantwoordenVerwijderen
  4. je was lekker druk bezig geweest in de tuin. Je tuin ziet heel mooi uit. Prachtig om te genieten van jou tuin. herfst is mooi om te zien. Moet wel droog blijven. Veel regen gehad bij ons. Mooie foto's.

    BeantwoordenVerwijderen

Bloggen

Augustus 2007 begon ik voor de grap te bloggen op Windows Live Spaces .Al binnen een uur had ik het eerste vriendschap verzoek van A die nog...