woensdag 13 september 2017

Vlaamse Gaai - voor Jaqueline en Ferry








7 opmerkingen:

  1. Wat lief dat je deze Vlaamse gaai ons laten zien. Het is zeker totaal ander vogel dan bij ons. Zit wel richting met deze kleuren.Deze foto's heb jij mooie foto's gemaakt. Lekker in water badderen. Meestal vogels dit lekker om te doen. Waterbakje is helemaal geweldig. Leuk zo in de tuin. Dank je wel.
    Ik wens jou fijne avond.
    Lieve groetjes Jacqueline e& Ferry.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige foto's. Ik heb deze wel vaak gezien maar nooit zo dichtbij. dus mijn complimenten voor jou. Prachtig hoe zijn kuif er uitziet na een wasbeurt.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja het was ook echt geweldig om dit te zien .De foto's kon ik nemen vanachter mijn keuken raam op zo'n 2 meter afstand .Nog meerdere dagen kwam de vogel terug om een bad te nemen

      Verwijderen
  3. Wat zijn het mooie vogels
    Andere jaren zien wij die hier veel maar nu nog niet 1
    Maar als een zwerm zwaluwen een bad komen nemen in het zwembad is dat een prachtgezicht.
    brrr verwarming aan moet er nog niet aan denken...maar weet van eenander jaar dat we in sept weg waren dat het erna best koud is thuis :(
    Nog een week en wie weet dan ander weer...
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een geweldige foto's Elisabeth!
    Wat leuk dat kuifje. Van genoten.

    Lieve groet,
    Hilly

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat is gewoon een kwestie van in de leeslijst kijken en ja viel gelijk op dat er een nieuwe site was...goed dat je je gedichten weer plaatst. Ze zijn de moeite waard.
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ha en jij kwam natuurlijk voor het nieuwe blogje dat er nu wel staat hihi
    Had het nog even teruggezet in concept...
    En gelukkig volg ik er niet zoveel dus als er wat nieuws komt zie ik het meestal wel en anders de dag erna...
    Grappig ik kwam vanmorgen bij fon en dacht ik heb de verkeerde aangeklikt...ze heeft hetzelfde thema als jij ;) sinds vandaag
    Endie komen zijn welkom en komen ze niet ook goed ik zal er niet wakker van liggen in ieder geval :)
    Groetjes en fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen

Bloggen

Augustus 2007 begon ik voor de grap te bloggen op Windows Live Spaces .Al binnen een uur had ik het eerste vriendschap verzoek van A die nog...