zaterdag 16 september 2017

Gisteren 15 September




Foto van Vorig jaar

Vaak heb ik gezegd tegen mezelf hou je blogjes luchtig en wees niet te persoonlijk ,maar ja .Gisteren is de man 70 geworden en juist die dag overviel me steeds dat verdrietige gevoel. Geen ouders ,geen broers zussen schoonzussen en zwagers meer en dan blijft er weinig over helaas .Gisteren werd ik ongeveer de deur uitgezet [ grapje] Nee de man vond dat ik er gewoon even uit moest en dus naar Douglas de testers halen waar ik recht op heb .Nieuwe geurtjes zijn altijd een leuke trooster .Op de terugweg de boodschapjes gedaan en toen ik naar het doosje gebak keek in mijn fietsmand werd het gewoon even teveel en moest ik mijn tranen terugdringen .Vannacht best goed geslapen en het rotgevoel is in elk geval grotendeels verdwenen .Straks even naar de suup en dan eerst de viooltjes planten in mijn heksen pot ,gewoon even lekker bezig zijn doet me dan weer goed
Liefs Elisabeth

12 opmerkingen:

  1. Goedemiddag Elisabeth, Aller eerst ook al is het een dag later wil ik je man nog even feliciteren met deze mooie leeftijd. Maar ook jou een digitale knuffel geven want ook dat verdien je eens een keer. Kan begrijpen hoe jij je even voelde, want ook hier zijn er weinig familieleden, vrienden over en die er nog wel zijn (familie) dan zie je gewoonweg niet (meer) want met het afscheidsfeestje (pensioen)op mijn man zijn werk hadden we er enkele uitgenodigd en zijn niet gekomen. Maar het feestje was toch wel geslaagd en de verrassing die ik had voor hem in de avond in een zaal ook. Alles was mooi versierd daar en hij dacht dat hij met mij naar de winkel moest voor wat boodschappen die ik vergeten was hahaha , maar toen liet ik hem wat omrijden en zei dat ik daar ook wat op moest ophalen. Ik zei dat hij mee naar binnen moest want ik kon dat z.g.n niet dragen. Je had zijn gezicht eens moeten zien. Een muzikaal onthaal met veel applaus Alle collega's en handje vol vrienden van hem zaten er en ook had ik een man uit genodigd die heerlijke deuntjes speelde op zijn hammondorgel. Muziek wat hij zo mooi vond. Deze dag eindigde reuze gezellig.
    Lieve groet aan jullie twee, Tine en fijne dagen.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Tine . Ja soms is er opeens die leegte die me zo overvalt .Maar ik lees nu ook van jou hoe het soms kan gaan .Wat jammer dat de mensen die je uitgenodigd had niet zijn gekomen en dat is toch heel teleurstellend. Maar verder is het gelukkig een mooi feest geworden en een grote verassing voor je man en wat zal hij genoten hebben met jou samen .Een mooie avond om op terug te kijken .En nu lekker genieten samen .
      Lieve groetjes Elisabeth

      Verwijderen
  2. ha die Elisabeth
    van harte met je mannetje zijn verjaardag
    mocht het een troost zijn , velen vieren een verjaardag zonder familie
    lieve groet , Karel

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Weet je Karel het is ook niet erg om het met z'n tweetjes te vieren maar de ruzie met dochter maakt het gewoon moeilijker op dit moment .Gelukkig heeft het vervelende gevoel niet heel lang geduurd

      Verwijderen
  3. Gefeliciteerd met je manlief. Eigenlijk te laat mee.
    Ik vind heel rot dat jullie geen familie hebben. Kan wel voorstellen dat je rot voelt. Los laten is moeilijk. Dit hebben wij ook. Gelukkig ging je even weg. Lekker geurtje gekocht. Gelukkig heb je goed geslapen. Gewoon door gaan lieve Elisabeth. Wat heb je mooie viooltjes gekocht. Staat gezellig in de tuin. Is het winterviooltjes? Prachtig! Fijne zondag.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja hoor dit zijn de winter Viooltjes tenslotte is in de winter wat kleur ook gezellig

      Verwijderen
    2. Ik ga ook binnenkort kopen. Ik vind ook gezellig op de balkon. Ik heb al heide al staan.

      Verwijderen
  4. Hoi hoi
    Dus je hangt geen slingers maar zet mooie viooltjes in de pot ;)
    Gefeliciteerd met je mannetje
    70 daar is de mijne al overheen in dec komt er een 2 achter de 7 te staan
    Hoop dat jullie er saampjes van genoten hebben ook al kreeg je het even te kwaad.
    Heet verwerking...toch?
    Groetjes en fijne zondag

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Zo is dat Nellie niks slingers ophangen maar Viooltjes in de pot zetten haha.Gelukkig duurde die bui niet zo heel lang ,alles went is toch het spreekwoord !

      Verwijderen
  5. Hallo Elisabeth, ik kom ook even bij jouw langs om rond te kijken. Van harte gefeliciteerd met je mannetje en jammer dat je het niet met je familie kon vieren altijd weer verdrietig.
    Maar jullie hebben er toch nog samen van kunnen genieten.

    Lieve groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hallo Marianne wat leuk dat je even bij mij komt kijken en dank je wel voor de felicitatie .Ja hoor we hebben het goed gehad met z'n tweetjes .

      Verwijderen
  6. Een felicitatie alsnog. Mooie kleurige viooltjes, doen goed.

    Lieve groet,
    Hilly

    BeantwoordenVerwijderen

Bloggen

Augustus 2007 begon ik voor de grap te bloggen op Windows Live Spaces .Al binnen een uur had ik het eerste vriendschap verzoek van A die nog...