zondag 31 december 2017

De Koude Douche voor Hans .A

Zoals geschreven het eerste oog word op 9 Jan geopereerd dus daar ga ik niet over schrijven .Nu dacht tja hoe moet dat met mijn bril want van -6/7 naar -2 is een enorm groot verschil en hoe doe ik dat met de glazen die ik nu heb .Geen idee wanneer ik redelijk zie met rechts dus ik dacht ik laat in mijn ene bril rechts vensterglas zetten want mijn linkeroog is natuurlijk ook heel slecht en zonder bril zie ik alles als door een heel dikke mist .Tja foutje want dat doen ze dus niet !! Nee ik moet dan eerst een nieuw montuur kopen en mijn linker glas op sterkte erin laten zetten en dan krijg ik een GRATIS glas rechts .En dan na zo'n 8 weken ongeveer  kan ik weer nieuwe glazen nemen want ik blijf op -2 .Nee geen warme douche voor Hans maar een met ijskoud water en ijsblokjes er in  ook nog namens mij , Bah zo waardeloos dit .

5 opmerkingen:

  1. ha die Elisabeth
    dus dat wordt nog uitdokteren hoe dat moet tijdelijk met de bril , je vind er vast wel iets op en wie weet , weet die dokter die je helpt wel een oplossing want dit gebeurt natuurlijk vaker
    nee hoor geen overgang hier hihi
    maar het is wel een mooi overgang pps :)
    en ja die van Greetje zijn schitterend hé
    hier is het een avond als altijd , op wat geknal na buiten
    wens jullie een fijne jaarwisseling en een gezond 2018
    lieve groet , Karel

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Nou Karel die arts zal mij geen oplossing geven .ik denk zelf een van de glazen maar afplakken ? anders krijg ik knallende hoofdpijn door slecht zien .Maar uiteindelijk komt het wel goed !

      Verwijderen
  2. je bedoelt Hans Anders waarschijnlijk , ik kan niet over oordelen want ik bril niet maar het lijkt me toch niet te kunnen zo iets

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja die bedoel ik .Ik ben daar al jaren klant en elk jaar wel een paar nieuwe brillen daar gekocht , maar ik ga denk ik maar eens ergens anders heen de volgende keer want ik blijf wel een bril dragen .Ik vind dit echt geen stijl !

      Verwijderen
  3. Wat Hans A. betreft, dit is geen klantvriendelijke zaak en vind ook zoiets niet kunnen! Ik hoop dat er ondertussen al een oplossing is voor je bril en fijn voor je dat het met je ogen beter gaat, daar ben ik ook blij om!
    Liefs en fijne week, Heidi

    BeantwoordenVerwijderen

Bloggen

Augustus 2007 begon ik voor de grap te bloggen op Windows Live Spaces .Al binnen een uur had ik het eerste vriendschap verzoek van A die nog...