zaterdag 30 december 2017

Zwijmelen op Zaterdag - Charlie Landsborough - The Isle of Innisfree


Dit zijn de laatste dagen van dit jaar en eigenlijk wil ik niet eens terug kijken op 2017 want het was gewoon geen fijn jaar .In Januari worden de ogen '' gedaan '' en ja ik vind het eng maar ga er vanuit dat het goed gaat .Ik heb heel veel behoefte aan rustige muziek omdat mijn hoofd al zo vol is en de muziek van Charlie Landsborough geeft me vaak rust .Ik ga geen gekke uitroepen doen zoals heb een sprankelend spetterend en flitsend Nieuw jaar.Ik hoop dat jullie een goed en mooi 2018 mogen hebben .Heb het goed lieve mensen en waardeer wat er is hoe klein de dingen soms ook zijn want daar gaat het om in het leven .
Liefs Elisabeth 

14 opmerkingen:

  1. mogge Elisabeth
    terugkijken op het jaar doe ik ook niet , je hebt er ook niks aan
    vooruitkijken doe ik ook niet te ver , plannen maken die dan om 1 of andere reden niet door kunnen gaan hihi
    jij begint het nieuwe jaar met nieuwe ogen , er wat tegenop zien is gewoon , maar ze kunnen veel hoor , komt vast goed
    een mooie zwijmel heb je hier staan , lekker rustige muziek
    ik pak nog een bakkie koffie
    geniet de dag en voor nadien een fijne jaarwisseling en een gezond 2018
    lieve groet , Karel

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Anoniem12/30/2017

    Ik wens jullie ook een mooi en gezond 2018.
    Mooie zwijmel.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtig nummer! Kan me voorstellen dat deze muziek je rustig kan maken!
    Inderdaad, probeer 2017 zoveel mogelijk achter je te laten!
    Op naar 2018... straks nieuwe oogjes waarmee je de wereld hopelijk weer veel (roos)kleuriger gaat zien!
    Maak er maar een heerlijke rustige jaarwisseling van, doen wij ook!
    Veel liefs XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heerlijk om naar te luisteren
    Ik hoop dat je spoedig ook alles weer kunt zien. Mijn ogen zien elke dag beter.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ha die Elisabeth
    ik hoop dat je inmiddels wat slaap hebt in kunnen halen
    en dat je komende nacht maar goed mag slapen
    dus alvast een slaap wel groet , Karel

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik wens jou alleen maar mooie dingen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig nummer. Heerlijk om naar te luisteren.
    Ik wens je een fijn uiteinde en alle goeds voor 2018. En sterkte met je ogen in januari.

    Liefs en een dikke kus, Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie stem heeft deze zanger. Inderdaad rustgevend. Hoop dat je dat veel mag ervaren in het nieuwe jaar.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie sfeer weet hij op te roepen, met zijn "donkerbruine" stem!
    Succes met je ogen!
    Ik wens je een goed en gezond 2018.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. ik mis nu een blog ???
    ik deed snel het raam weer dicht , probeerde te praten met een buurman en zijn vrouw , vergeet het maar , mooi als het is , zo slecht is het voor mijn ademhaling
    ik sluit zo af en hoop dat jullie een fijne oudejaar avond hadden
    slaap wel groet

    BeantwoordenVerwijderen
  11. ha die Elisabeth
    dus je had de muts voor de ogen , ja dat werkt slecht hihi
    dus die kat is geen vuurwerk aanhanger , nu ik ook niet echt , alhoewel dat siervuurwerk wel mooi is natuurlijk
    ja ook ik ga voor gezondheid boven alles , ik heb 2 voornemens , afvallen en mooie wandelingen maken , nu die gaan goed samen :)
    fijne middag groet

    BeantwoordenVerwijderen
  12. ha die Elisabet
    en al om boodschappen geweest ook , nog lekker weer hoor
    ik was ff buiten , zou eerst nog scheren , maar ja er zou later regen komen , dus eerst om boodschappen , ik eet boerenkool vanavond , zonder speklappen , alleen 1 worst :)
    ook het wiel uit de fiets gehaald , en als die op z'n kop stond , dacht ik gelijk , nog een klus , fiets een goede sop beurt geven pppfftt wat zie die er uit :) , komt goed
    groetje3s

    BeantwoordenVerwijderen
  13. ha die Elisabeth
    ja zijn mooie ppsjes over een mooi land , soms wat al te warm
    en met vliegangst niet snel te bereiken , misschien met een schip :)
    of gewoon in ons mooie landje blijven hihi
    smakelijk en fijne avond groet

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Lieve Elisabeth,
    ik heb ondertussen al je site-link gekoppeld aan mijn site :-)
    Ik zie dat ik hier al heel wat bij te lezen heb. Ik zal elke dag (als de tijd het me toelaat) een blog komen lezen, zodat ik weer bij ben :-) Een mooi lied, maar ik hoop dat er geen demonen in je hoofd spoken! Laat ons dan maar mee dromen over het eiland Innesfree :-) ;-) Ik kijk ook niet meer achterom, maar ook niet teveel vooruit, maar als we al niet meer mogen dromen (zolang het maar fijne dromen zijn), wat is het leven dan nog waard!?
    Verder wens ik je ook een goede gezondheid en dat niet alleen in 2018 maar voor altijd en fijn dat het met je ogen goed gaat!
    Liefs, Heidi

    BeantwoordenVerwijderen

Bloggen

Augustus 2007 begon ik voor de grap te bloggen op Windows Live Spaces .Al binnen een uur had ik het eerste vriendschap verzoek van A die nog...