donderdag 21 december 2017

Een Depri Kerst ?

                 

Ik moet er soms een beetje om lachen .Waarom ? nou de reacties van mensen als ik zeg dat ik GEEN zin heb om een boom neer te zetten en ook GEEN kerststukjes maak dit jaar . Blijkbaar ben je dan depri ziek of ellendig volgens de mensheid .Maar moet dat dan allemaal dan ,nee dit jaar gewoon even niet .Veel jaren zijn de man en ik gewoon met zijn tweetjes geweest en soms met boom plus van alles en nog wat als versiering en zelfs ook gewoon met geen enkele versiering . Vorig jaar toch de boom gezet omdat man en dochter dat leuk vonden ,maar ik ben er wel 3 dagen mee bezig dan !! Nu staan er de popjes en de kerstmannetjes en een huiskamer vol lichtjes elke dag weer en ik geniet ervan .En ja het is dit jaar anders maar dat is ook prima .Ik heb gelukkig geen stress over wat ik allemaal in huis moet halen ,geen oeverloze boodschappen lijst .Nee gewoon Zuurkool met worst of als ik er zin in heb maar ik een lekkere salade die de man zo lekker vind ,niets hoeft gelukkig en dat is het voordeel om met zijn tweetjes te zijn . En voor ieder die er wel veel aan doet en er druk mee bezig is ,vergeet ook niet te genieten .
Liefs Elisabeth 

8 opmerkingen:

  1. Anoniem12/21/2017

    Wij doen ook heel gewoon. Eerst rust in de tent en opknappen. Kerstmenu's kunnen me gestolen worden.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. mogge Elisabeth
    ik kan mij de laatste keer niet herinneren dat er een boom in huis stond hohoho
    en ook ik doe eten wat ik wil , en doe niks extra hoor , eet altijd lekker zeg ik , niet alleen met dit sprookjes verhaal :)
    geniet de dag

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ha die Elisabeth
    ja Drente is mooi , en ik heb de 2 linken naar albumpjes en de 2 ppsjes getest en alles opent hoor hohoho
    ik de voorkamer zeg maar , gestoft gezogen en gesopt , als het droog is deze kant ff van de kamer en dan vind ik het wel weer welletjes hohoho
    fijne middag groet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. De versiering die jij nu hebt aangebracht is hartstikke leuk, de sfeer zit er in hoor! Ik heb ook wel eens helemaal niks gedaan, bijvoorbeeld de eerste kerst dat ik alleen was. Geen zin.. en dat moet kunnen.
    Nu kortgeleden weer een nepboom gekocht. Hij is goed gelukt en ook de rest is versierd. 3 stukjes gemaakt, kan er allemaal mee door. Rustig voorbereiden voor de kerst. Vandaag de laatste boodschappen gedaan. Zondag de 24e hebben we een huis vol vanwege de kerst-buffet-brunch die we gaan houden met mijn dochter en schoonzoon en alle 7 kinderen van Jan met aanhang en kleinkinderen. De 2e dag eten we bij mijn dochter en dat is het dan. Dus 2 dagen makkelijk!
    Ik wens jullie alvast mooie, rustige kerstdagen toe! Geen stress en lekker samen genieten!
    Liefs XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  5. https://photos.google.com/album/AF1QipPhzbkPcVjvYqHHfE0MdI0GTloWISWwY-yYLf0

    dat is de link en bij mij opent het via de foto hohoho

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ja ik heb lekker gewerkt en nu in de ruststand
    ik haal morgen spullen voor ook een pan zuurkool :)
    smakelijk

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gewoon dat doen waar jij zin in hebt Elisabeth.
    Ik wens jou een feest van licht.

    Liefs,
    Hilly

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik vind hier herkenning in, Elisabeth ;-)
    Ook ik had er geen zin in om dit jaar een kerstboom in huis te zetten en er dagen mee bezig te zijn. Ook had ik het excuus omwille van de katten die in de boom zouden springen, maar mijn man wilde dit excuus niet aanvaarden en drong erop aan om toch maar de kerstboom te zetten en het huis te decoreren. Na lang getwijfel en omdat ik weet dat ik het dan toch zou missen, want ik vind het best wel gezellig zo, heb ik toch besloten de kerstboom en huis te decoreren :-) Maar zonder kerstboom kan je het ook best gezellig en sfeervol maken, dat heb jij wel bewezen! :-) ;-)
    Lieve groetjes, Heidi

    BeantwoordenVerwijderen

Bloggen

Augustus 2007 begon ik voor de grap te bloggen op Windows Live Spaces .Al binnen een uur had ik het eerste vriendschap verzoek van A die nog...