vrijdag 1 december 2017

Welkom December

  Foto van Internet 

Alweer de laatste maand van het jaar .De Sint gaat hier gelukkig voorbij ,nooit mijn ding geweest als kind vond ik het al helemaal niets !Dit jaar word de Kerst zeker anders voor ons en hoe weet ik nog niet .Al zo'n 9 jaar elke 1e Kerstdag een klein feestje met onze Dochter samen .Al maanden van tevoren Hints opvangen wat de ander leuk vind en er lag altijd een leuke stapel cadeautjes onder de boom en wat waren we er lang mee bezig om alles uit te pakken .Dikke pret met zijn drietjes om gekke sokken en voor paps rare boxers met gekke opschriften en dergelijke ,maar soms ook iets moois en persoonlijks dat de waterlanders kwamen .Dat doen we dit jaar niet en wat wel heb ik nog geen idee van .Nog niet naar de grote Kerstmarkt geweest maar misschien volgende week want ik heb een ''Winter poppetjes '' tic nu en er staan er al wat in huis ,ook die van vorig jaar .Als ik langs het Eetcafe loop hier op ons winkelcentrum zie ik dat de brede venster prachtig is met grote lantaarns en lichtjes en versiering in zilver en wit en dan voel ik toch alweer een kriebel . Hoe en wat weet ik nog niet maar ik weet zeker dat het huis er wel gezellig uit gaat zien en zijn we met zijn tweetjes ,ook goed want ook samen hebben we het fijn
Liefs Elisabeth 

4 opmerkingen:

  1. Elkaar verrassen onder de boom heeft ook wel iets toch?
    Hier altijd eerst de verjaardag van manlief en dan denken we pas aan de kerst...al staat de boom er dan meestal wel al te schitteren. Zo gezellig met al die lichtjes in huis...
    Fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  2. nu dan ben je niet de enige hoor Elisabeth :)
    al was ik als kind en nog als het me uit komt wel blij met sint hihi
    maar dat hele kerst gebeuren gaat totaal aan mij voorbij , zelfs geen kriebel geeft het

    jij een lekker hapje gegeten , nu ik ook hoor
    zo een rustig tv avondje
    fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  3. mogge Elisabeth
    buiten is het nevelig en wit bbbrrr
    binnen is er koffie
    geniet de dag

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik heb krijg wel een chocoladeletter mmm...(zelf gekocht:)

    Kerst, mooie versiering, warmte, samen.
    Een mooi tijdschrift of leuke film, genieten.

    Komt goed Elisabeth!

    Lieve groet,
    Hilly

    BeantwoordenVerwijderen

Bloggen

Augustus 2007 begon ik voor de grap te bloggen op Windows Live Spaces .Al binnen een uur had ik het eerste vriendschap verzoek van A die nog...