dinsdag 17 april 2018

Bloggen

Afbeeldingsresultaten voor magnolia

Lang geleden ergens in Augustus 2007  begon ik met bloggen .Gewoon voor de grap op Windows Live Spaces  maakte ik een blog aan en plaatste er een paar foto's op van mijn rozen .In no time was er een lieve dame die reageerde en ik was stomverbaasd ,ze wilde in mijn vrienden lijst .Mijn blognaam was Kattekopje want dat was het koosnaampje van mijn Vader omdat ik in mijn jeugd letterlijk een vechter was om me staande te kunnen houden .Ik ben altijd heel open en eerlijk geweest over mijn jeugd en alles wat er in mijn leven gebeurde en ik mis die tijd soms nog .Er zijn nog een paar mensen waar ik vanuit die tijd een mooi contact heb en vooral Mrs Magnolia zoals ze zich toen noemde .En oef wat hebben we soms een strijd en zelfs ruzie gehad van tijd tot tijd maar altijd was een van ons twee die weer contact opnam en we vergeven elkaar gewoon en gaan weer verder en willen elkaar niet missen en dat hebben we gister nogmaals geschreven op FB Een prachtig mens van binnen en van buiten .Een Kattekop zal ik wel altijd blijven vrees ik en jammer als anderen daar moeite mee hebben .Het bloggen zit regelmatig in de twijfelhoek en soms wil ik eigenlijk mijn pc echt wegdoen ,maar helaas heb ik dat ding nog steeds nodig voor andere zaken
Elisabeth 

9 opmerkingen:

  1. Jammer als je het zou doen Elsabeth, maar jij weet zelf het beste wat je fijn vind, ik heb hele fijne vrienden gekregen door het weblog :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik kom je blogjes lezen Elisabeth.

    Geniet een mooie lentedag.

    Hilly

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je moet gewoon jezelf zijn en als het bloggen geen voldoening meer geeft kun je altijd nog stoppen. Ik blog ook al vanaf 2004. Vanaf 2015 mijn huidige blog door omstandigheden met de oude gestopt. Ik vind het nog steeds leuk maar het is geen verplichting meer.. Soms denk ik, ik stop gewoon eens een paar maanden, en wie weet doe ik dat ook wel, de komende zomer. Maar misschien ook niet :-)
    Liefs XXX

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het is bij mij dat gevoel van wat heb ik nog te melden ? Te persoonlijk schrijven doe ik niet meer want mijn prive leven hou ik zoveel mogelijk voor mezelf .En bijna 11jaar is een behoorlijke tijd wat bloggen betreft .Ik heb al een paar keer mijn hele blog verwijderd en dan begin ik toch steeds weer .Ik voel het ook niet als een verplichting maar kan gewoon niet ''loslaten'' .En ach de tijd om veel buiten te zijn komt eraan en ik kan mijn pc niet meeslepen de tuin in haha
      liefs xxx

      Verwijderen
    2. Het is een hobby ook hè en soms besteedt een mens wel eens wat minder tijd aan een hobby. Ik snap dat 'loslaten' wel! Liefs XXX

      Verwijderen
  4. Je weet dat ik je graag lees lief kattekopje en ook al reageer ik niet op elk postje van jou omdat er zo veel is in het leven en de tijd soms ontbreekt ik blijf je volgen zo lang je blogt

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik ben altijd blij met jouw reacties lieve Merel en het geeft niets dat je niet altijd reageert ,ik sla bij jou ook wel eens over en dat moet toch kunnen .
      Liefs Elisabeth

      Verwijderen
  5. Elisabeth,

    Zoals ik hier al in een vorig logje schreef, ik blog nu nog maar gemiddeld 1x per maand tenzij
    ik extra inspiratie heb. Ik reageer niet meer op alles, maar breng wel altijd een tegenbezoek als
    iemand een reactie heeft achtergelaten op mijn weblog.
    Bedankt voor jouw bezoek en aardige reactie.

    jeer

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Jeer
      Ook ik reageer al lang niet meer op alles wat ik lees ,ik volg ook veel minder blogs anders zit ik de hele dag aan de pc .En nu het mooie weer er is ben ik veel liever buiten
      Gr Elisabeth

      Verwijderen

Bloggen

Augustus 2007 begon ik voor de grap te bloggen op Windows Live Spaces .Al binnen een uur had ik het eerste vriendschap verzoek van A die nog...