maandag 9 april 2018

Zo dat was dat

Dat was een heerlijk druk dagje gisteren in de tuin ,nou ja tuin ?  Alles onder ons afdakje lekker  schoon gepoetst en geschrobd ,de wanden de tuinset  en ach vond de man ik doe meteen ook maar de achter ramen en deuren  mee.En dan is het heerlijk om tevreden buiten te zitten met koffie en later een wijntje .Ik moest aan Opoe denken van Vaders kant ,tja zwaar gelovig en dat mag natuurlijk .Haar motto was Zondags werk is niet sterk ,maakt mij niet uit want wij zijn dik tevreden .De mooie Clematis op de foto heeft de winter niet overleefd jammer genoeg ,maar ach dan zoek ik weer een andere mooie uit .De medicatie die ik voorgeschreven kreeg werkt natuurlijk niet goed ,dat rare lijf van mij krijgt in No Time allerlei vervelende bijwerkingen en sommige waren nog wel te doen op een na .Het ergste was mijn hartslag die zo ongeveer verdubbelde brr daar word ik knetter van en slapen is dan bijna onmogelijk dus weg met die rommel . Hoe verder moet ik nog overleggen met mijn arts . Dat was weer even de laatste update .
Liefs Elisabeth 


4 opmerkingen:

  1. Wat fijn dat je heerlijk gehad heeft. Lekker druk bezig geweest. Wat zonde dat clematis niet overleeft heeft. Vaak moeten heel goed beschermen. Optie misschien moet volgende keer flinke stro opleggen.
    Het was wel mooie kleur deze clematis. Was wel bang voor dat je medicijnen daar op reageert. Brrr...Ik denk beste mee te stoppen. Ik hoor vaak dat deze medicijnen wat problemen ermee krijgt. Ik weet ieder geval van. Fijne avond. Lieve groetjes Jacqueline & Ferry.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Anoniem4/09/2018

    Zonde van je mooie klimmer.
    Wij zijn ook zo heerlijk in de tuin bezig geweest.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jammer van de Clematis, ook hier is wel wat gesneuveld door de kou.
    Misschien voor mij een Gouden regen dit jaar...
    En een vlinderstruik:)

    Heerlijk he Elisabeth werken in de tuin...

    Veel plezier mer een lieve groet,
    Hilly

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jammer van de clematis.. kunnen zo prachtig zijn. Ik heb er ook een. Maar hij staat achterin de tuin en daarvoor staat een blokhut. Mijn buufje heeft er meer plezier van dan ik ;-)
    Hoop dat je binnenkort toch de juiste medicatie te pakken hebt hoor.
    Lieve groet!

    BeantwoordenVerwijderen

Bloggen

Augustus 2007 begon ik voor de grap te bloggen op Windows Live Spaces .Al binnen een uur had ik het eerste vriendschap verzoek van A die nog...