dinsdag 24 april 2018

Kikkers en tuinieren

Foto van Internet 
Tja ik durf het bijna niet te zeggen maar ik vind ze echt zo doodeng ! Nu  hebben we alweer een stel kikkers in onze postzegel en ook hele piepkleintjes . Eindelijk vind ik het weer fijn om te rommelen in mijn postzegeltje maar ja !! Sinds ik blijkbaar met mijn voet een kikker geraakt heb en het beestje verschrikkelijk gilde ben ik er nog banger voor .Nu heb ik steeds een stokje bij me en rommel daar mee door de plek waar ik wil werken/wieden of planten en want ik ben bang om op ze te trappen .Vanmiddag was het ook echt weer kikker feest hier in mijn tuintje  pfff . Dus sorry voor jullie de ze leuk vinden ,ik dus echt niet !
Elisabeth 

7 opmerkingen:

  1. Ohhh gatsie, ik vind ze ook zo vreselijk. Gelukkig, zul jij niet vinden ;-) , heb ik veel steen in mijn tuin.
    Dit jaar heb ik ze nog gezien. En dat ze ook kunnen gillen is nieuw en eng..
    Liefs XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb ook keertje gezien. Dan zijn ze klein. Het is ook vreemd gezicht dat je ziet lopen en kwakken. Dan is best wel eng gezicht. Maar ik heb kleinere kikkers gezien. Dit is niet zo eng. Wel de grotere.
    Maar ik heb geen tuin. Ik heb geen last van. Fijne dag gewenst.
    Lieve groetjes Jacqueline & Ferry.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. O, ik vind ze mooi, zou ze graag in mijn tuintje willen.
    Voor jou wordt het dus oppassen waar je loopt:)

    Geniet van je tuin Elisabeth.

    Lieve groet,
    Hilly

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Vervelend joh! Ken je iemand, die het "nest"zou willen verplaatsen? Of zouden ze dan honkvast weer terugkomen.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik ben bang dat het niet zal helpen .Er zitten hier overal zoveel kikkers en ook padden dus ik denk dat er direct weer anderen in de tuin zouden komen .Ik blijf maar voorzichtig ,maar wennen nou nee !

      Verwijderen
  5. Gelukkig hier geen kikkers ... het gekwaak hoor ik ook niet graag

    BeantwoordenVerwijderen
  6. In dit natte gebied hier zitten heel veel kikkers en met mooi weer kwaken ze dat het een lieve lust is, prachtig. Padden daar heb ik het niet zo op, dat vind ik eigenlijk slome griezels.

    BeantwoordenVerwijderen

Bloggen

Augustus 2007 begon ik voor de grap te bloggen op Windows Live Spaces .Al binnen een uur had ik het eerste vriendschap verzoek van A die nog...