donderdag 12 april 2018

Ik ben er klaar mee

Ik stond er voor open en dacht ik probeer het nog een keer als laatste redmiddel en dat heb ik geweten ook .Nog een keer kijken of er iets van een antidepressiva is voor mijn angst probleem ,al helpt het maar een beetje  .Nou ik ben er helemaal klaar mee met al die rommel .Al de eerste nacht sloeg mijn hart helemaal op hol en had ik ongeveer een verdubbelde hartslag en dat bleef zo ,ik kon moeilijk plassen ,mijn handen trilden verschrikkelijk en ik zat constant op de rand van mijn bed door de verschrikkelijke beenkrampen .En als klap op de vuurpijl ratelde ik aan een stuk door als een kip zonder kop ,die arme man hier thuis werd helemaal gek van mij .3dagen heb ik het volgehouden pff .Na 3 dagen geprobeerd de huisarts te spreken ,als ik belde was hij er niet als hij terug belde was ik er weer niet .We hebben vandaag afgesproken dat we beiden onze gedachten erover laten gaan en over 2 weken een afspraak en praten we er verder over . Ik trek zelf alle registers open om er zelf uit te komen met hulp van mijn man en ik hoop dat het zal lukken want ik weet dat het veel beter kan wat mijn gevoel betreft .
Liefs Elisabeth 

9 opmerkingen:

  1. ohhh wat dapper en ook wat erg elisabeth..... is er niks in de homeopathie voor jou ?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Nee ook wat homeopathie heb ik al heel veel geprobeerd en dat werkt niet bij mij .En wat betreft de chemische middelen reageert mijn lichaam heel heftig ,dat is wat mijn huisarts ook noemde vandaag .Dus de schouders eronder en doorbijten maar weer .

      Verwijderen
    2. Wat een vreselijke reactie. En die angsten. Ook vreselijk. Je bent een dappere dodo dat je het toch hebt geprobeerd. Ik heb het nooit aangedurfd. Mijn huisarts wil mij al jaren aan de antidepressiva.Ik heb andere medicijnen voor mijn angsten,. En dat gaat best redelijk.
      Ik hoop dat er toch een oplossing komt.

      Liefs en een dikke knuffel, Joanne

      Verwijderen
    3. Ik heb al jaren Oxazepam voor de angsten en daar wil ik zo graag vanaf ,maar dat is nog niet gelukt helaas .Het is helaas allemaal rommel maar soms nodig .
      Liefs Elisabeth

      Verwijderen
  2. Heel goed dat je mee stopt. Want kan gevaarlijk zijn. Zoveel problemen gaf het aan. Dat is zeker niet best. Homeopathie kan je ook niet tegen. Vreemd dat je ook last van krijgt. Heb bij jou wel eens bloed onderzocht? Want je kan eigenlijk niks tegen. Dat moet dokter ook weten. Je bent zo gevoelig voor iets in te nemen. Praat even met de huisarts erover. Fijne dag.
    Lieve groetjes Jacqueline & Ferry.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik kan wel tegen homeopathie middelen maar het werkt gewoon niet bij mij jammer genoeg .De huisarts weet dat mijn lichaam heel sterk reageert op medicijnen daarom is hij ook heel voorzichtig
      Liefs Elisabeth

      Verwijderen
  3. Ik wens je veel sterkte Elisabeth.. Dikke knuffel!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat naar zeg! Vooral als je al zoveel hebt geprobeerd. Heb je al eens essentiële olie geprobeerd? Lavendel olie, wierook olie, YlangYlang olie en Grapefruit olie zijn met name geschikt als anti-depressiva. Ik ben sinds kort mij aan het verdiepen in het gebruik van olie en ben heel enthousiast. Misschien is het voor jou ook wel wat.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik reageer op een oud berichtje, maar ik had dezelfde reactie op een antidepressivum dat ik jaren geleden voorgeschreven kreeg. Troep is het. Ik hoop dat het inmiddels beter met je gaat.

    BeantwoordenVerwijderen

Bloggen

Augustus 2007 begon ik voor de grap te bloggen op Windows Live Spaces .Al binnen een uur had ik het eerste vriendschap verzoek van A die nog...