vrijdag 6 april 2018

Ditjes en Datjes

Gisteren een best fijne dag al had ik wel een beetje de P in dat ik er vroeg uit moest voor de werkmensen ,ik start altijd heel langzaam op in moet je mij/ons niet in het vaarwater zitten haha . Jaja de dakgoot is eindelijk gemaakt Gisteren  pas !! Laat in de middag kwam onze Dochter en dan is het dus een flinke pan eten maken want ze wil altijd graag een flink portie van mama's pasta mee naar huis .Ik genoot ervan om lekker voor haar te koken iets waar ik me altijd op verheugde ,en dat terwijl ik niet echt van koken hou . Ook een lang gesprek gehad over de relatie die ze had sinds vorig jaar en nu verbroken heeft en hoe ze behandeld is ook door z g  vrienden ,best heel verdrietig en ik hoop dat ze sterk genoeg blijft hierin .Het gaat gelukkig steeds beter tussen ons en dat heeft veel emotie gekost maar het voelt heel fijn .Wat bloggen betreft heb ik voor mezelf een beslissing gemaakt en dat ga ik ook zeker anders doen ,de reden laat ik maar voor wat het is .Stoppen zit al heel lang in mijn hoofd maar dat lukt me nog steeds niet ,al wel een paar keer geprobeerd .Vandaag naar de huisarts geweest en weer een gesprek gehad ,toch maar een lichte antidepressiva proberen als hulpmiddel en lichte ondersteuning ,ik zie wel hoe dat verloopt .Ik merk dat ik wel weer zin krijg om dingen te gaan doen die ik altijd leuk vond en een beetje meer regelmaat in mijn leventje brengen ,komt vast wel goed allemaal .Nu lekker in de tuin gaan rommelen want er is genoeg te doen .
Ik wens jullie alvast een fijn weekend ,Elisabeth 

5 opmerkingen:

  1. Gelukkig is je dakgoot gemaakt. Wat fijn dat je dochter kwam. Koken is altijd wel leuk om te doen. Dochter genoot ervan. Het is altijd goed erover te praten. Je moet eruit gooien. Anders blijf je tobben. Dat is niet goed voor de gezondheid. Wat fijn dat gesprek gedaan heeft. Gelukkig gaat het goed met je dochter. Je heb lichte medicijnen gekregen. Wees voorzichtig ermee. Leuke dingen doen is voor jou belangrijk. Dit geeft ook afleiding. Tuin rommelen is juist leuk om te doen. Morgen gaan wij dagje eruit na lange tijd. Pfff... Fijn weekend.
    Lieve groetjes Jacqueline & Ferry.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Anoniem4/06/2018

    Voor jullie ook een heel fijn weekend. Lekker de tuin in.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Elisabeth,

    Goed weekend!

    ---------------------------------------------------------

    wroeten in de grond

    kan zeker heilzaam werken

    wieden schept ruimte

    ---------------------------------------------------------

    jeer

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ben heel blij voor je dat het contact met je dochter zoveel beter is inmiddels.
    Je hebt elkaar zo nodig hè.. Geniet lekker van alles wat je kunt en hebt.
    Jij gaat van je tuin vast weer een paradijsje maken met altijd die mooie bloemen en planten.
    Ik hoop dat het je beter voelen weer doorzet!
    Liefs en een mooie zondag! XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heerlijke genietmomenten Elisabeth.
    Met de lentezon erbij wordt de tuin vast een paradijsje.

    Lieve groet,
    Hilly

    BeantwoordenVerwijderen

Bloggen

Augustus 2007 begon ik voor de grap te bloggen op Windows Live Spaces .Al binnen een uur had ik het eerste vriendschap verzoek van A die nog...