vrijdag 13 april 2018

Calum Scott, Leona Lewis - You Are The Reason (Duet Version)



Soms zomaar opeens komt er een prachtig nummer voorbij op You Tube wat me echt raakt..Dan weet ik weer eens heel goed voor wie ik mijn best doe voor wie ik mijn gevecht blijf leveren tegen alles wat tegenzit in mijn leven .Die man die er altijd is ,die man die me soms een halt toeroept en me met twee benen op de grond zet .Die man die er altijd is als ik heel angstig ben en die angst alles lijkt te overwinnen .Die man van mij die er altijd is om me te troosten en moed inspreekt .
Liefs Elisabeth 

5 opmerkingen:

  1. Zeker mooie muziek om te luisteren. Gevoelig is deze muziek. Wat naar dat je niet goed gaat met je leven.je zit niet echt lekker in de vel. Toch is het niet goed lieve Elisabeth. Gelukkig je man kan troosten. Vooral elkaar steunen is zeker belangrijk. Misschien meer uit gaan? Hoeft niet. Is maar tips. Ik wens jou alvast fijn weekend.
    Lieve groetjes Jacqueline & Ferry. 🌸

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ontroerend mooi dit logje, ik kende het nummer, echt prachtig, zang en tekst!
    Liefs XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel herkenbaar je prachtige woorden en het mooie lied.💗Want het zijn ook de momenten waar ik en mijn man ook van geniet. Ook al gaan wij samen nu als slakken door het leven. Onze liefde voor elkaar blijven wij altijd geven.💗 Liefs van mij voor jou en groetjes aan je man en dochter.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi geschreven .... je geliefde, je steun en toeverlaat

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige muziek. Ik heb het een keer bij zwijmelen geplaatst. Maar geen duet.
    Klinkt heel mooi samen.
    En zo'n lieve man is goud waard.

    Liefs Joanne

    BeantwoordenVerwijderen

Bloggen

Augustus 2007 begon ik voor de grap te bloggen op Windows Live Spaces .Al binnen een uur had ik het eerste vriendschap verzoek van A die nog...