dinsdag 10 april 2018

Hebben jullie ook zo'n man ?

Laat ik eerst even zeggen dat het een lieverd is hoor die man van mij ,echt wel !! Rozen snoeien doet hij altijd omdat ik ''de ogen'' niet kan zien ,nee zelfs niet met mijn nieuwe ogen .En rozen snoeien doet hij heel erg graag dat bleek vandaag wel weer .Ik ging mijn boodschapjes doen en toen ik terug kwam was de man in de achtertuin bezig om wat onkruid te wieden .Wat de rozen betreft hadden we de afspraak gemaakt dat hij geen enkele roos zou snoeien als ik er niet bij was want hij snoeit ook de klimrozen vaak veel te kort ! En ja hoor de snoeischaar had flink zijn werk gedaan .Mijn heel mooie Lila roos achter de schuur is geen gemakkelijke dame en ik was zo blij dat ze de winter overleefd had en de takken al om de leuke witte lantaarn groeiden en flink uitliepen .En ja hoor helemaal kort gesnoeid .Zijn antwoord ,de takken waren dood , yeah right echt niet .Nee ik ga niet herhalen wat ik gezegd heb daarop ,echt niet haha .Ik ben niet boos maar het is zo jammer omdat deze klimroos een heel langzame groeier is Morgen moet er bij het hek een andere paal geplaatst worden en ik moet aangeven waar hij NIET mag staan in verband met de Hosta neuzen die anders vertrapt worden .Ik adem in en adem uit en doe een schiet gebedje !
Liefs Elisabeth 

11 opmerkingen:

  1. Oeps... die van mij houdt niet van tuinieren..

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ferry is dol op bloemen en om mee te helpen op de balkon. Wij hebben geen rozen. Rozen snoeien is het kunst om te doen. Wat zonde van deze roos. Komt wel nieuwe in voor plaatst. Deze roos was erg mooi om te zien. Aparte kleur heeft deze roos. Fijne dag gewenst. Groetjes Jacqueline & Ferry.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. :-) ik had zo'n vriendin:-) die liet het onkruid staan en de ene kievitsbloem die we hadden trok ze uit :-)
    erg hoor ❤

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik had vanmorgen ook reacties achter gelaten? Ik zie ze niet staan. Groetjes van ons.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo, Ik heb vraag? Heb jij van ons nieuwsbrief gekregen afgelopen dinsdag? Ik vraag me af of wel werkt. Ik hoor wel van je? Fijne dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gelukkig doet het wel nieuwsbrief. Want hij is nieuw. Je hoefde helemaal geen sorry te zeggen. Je hebt al druk genoeg. Manden buiten staan met tulpen erin is juist heel leuk. Narcissen ben jij gevoelig voor. Dit heb ik namelijk ook. Voor ene soort narcis kan ik niet tegen. Geur is vreselijk. Daar krijg ik zo hoofdpijn van. Ook misselijk word ik van. Ik ben blij dat viooltjes gered had. Ik wou toen bijna weg gooien. Nu bloeit volop. Zo mooi geworden! Nog bedankt voor berichtje. Ik was nieuwsbrief niet goed werken. Had je gisteren leuke verjaardag gehad met je dochter. Ik doe weinig aan met mijn verjaardag. Want het is nu alles anders geworden. Vanwege familie. Pffff...
    Ik ben blij dat je met je dochter kon vieren. Fijne dag gewenst.
    Lieve groetjes Jacqueline & Ferry. ❤️

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Goed dat jullie de viooltjes niet weg hebben gedaan want ze zijn nu prachtig .Wij vieren ook niet echt verjaardagen ,zijn altijd samen met alleen onze Dochter .Ze had niet zo'n goed humeur jammer genoeg ,maar ach dat kan eens gebeuren .
      Liefs Elisabeth

      Verwijderen
    2. Wat jammer dat je dochter geen goed humeur had. Dat is zeker niet zo leuk voor jou. Ik hoop wel met dochter goed komt. Verjaardagen en feesten is bij ons ook heel anders geworden. Ik mis de ouders. Vader gaat ook niet zo goed. Moeder gaat ook niet goed. Alles zit tegen. Ik durfde niet erover te praten meer. Maar goed ik gaan gewoon door. Lieve groetjes Jacqueline & Ferry.

      Verwijderen
  7. Via Zuinigaan kwam ik hier terecht en viel gelijk voor deze blogpost. Och, zo herkenbaar. Vroeger had ik een vriend die zo was. Hield niet van tuinieren en ik mocht me uitleven op zijn tuin. Vervolgens ging hij mij 'helpen'. Mij gaan vertellen hoe en waar ik wat moest planten enzo. En als ik dan boos werd, was zijn weerwoord 'ja, maar ik hou ook niet van tuinieren'. Waarom bemoei je je er dan mee?!! Zit je mijn plezier te vergallen. Mijn man heeft ook al menig struik om zeep geholpen met zijn gesnoei. Och, het is wat :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wat leuk dat je hier komt reageren .Tja die mannen ! Het is goed bedoeld die hulp en mijn man doet veel voor mij in de tuin omdat mijn rug snel opspeelt ,maar ik moet er bijna als een waakhond bij blijven .Soms met wieden trekt hij er de verkeerde plantjes uit .Nu moet er iets aan de schutting gebeuren en vlakbij staan twee Hosta's net met de neusjes boven de grond pff ik hou mijn hart vast haha

      Verwijderen
  8. Even bijgelezen en haha, dit blogje schiet er uit. Je bent even weg en de rozen zijn gesnoeid, en hoe....
    Hoop dat het goed is afgelopen met de neuzen van de Hosta. Ik vind ook de, voor mij, nieuwe naam van je blog leuk: 'Mijn krabbel plekje'.
    Groet, Janneke

    BeantwoordenVerwijderen

Bloggen

Augustus 2007 begon ik voor de grap te bloggen op Windows Live Spaces .Al binnen een uur had ik het eerste vriendschap verzoek van A die nog...