maandag 26 november 2018

En weer een verjaardag zonder jou



De tranen zitten zo hoog bij mij Pap deze dagen en weken .Weer je verjaardag zonder dat je er bent Wat zou ik graag even met je willen praten omdat ik weet dat je het zou begrijpen .Ik vind deze maand gewoon niet fijn want er is zoveel gemis in mijn hart en in mijn leven .jij en mijn Broer die er niet meer zijn ,mijn Zoon en Kleinzoon die jarig zijn in deze maand en die ik nooit meer zie en gelukkig heb jij dat gemis nooit gekend . Ik mis je nog altijd zo Pap en er is geen dag dat ik niet even aan je denk en dat schrijf ik omdat het gewoon zo is . Jij bent degene die ik het meest mis echt waar ,jij onbeholpen man die niet altijd goed wist zijn Emotie te uiten maar wij begrepen elkaar zo goed .Je was echt zo'n gevoelsmens net als ik .Ik mis je zo en wat zou ik graag nog heel even bij je zijn !! Het is niet anders en ik doe maar weer een mooie roos voor je want daar hield je van net als ik
Liefs je Kattekopje 

14 opmerkingen:

  1. Moeilijk hoor. Heel veel sterkte.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ach meid,wat moeilijk. Ik hoop voor je, dat de tijd komt,dat er alleen nog herinneringen met een glimlach zijn

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het missen blijft Elisabeth.

    Even een arm.

    Hilly

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind voor heel erg dat zoveel gemis je pa en je broer. Die niet meer zijn. Jarige is zeker heel vervelend dat je tegenkom. Je zoon en kleinzoon zie dan niet meer. Vreselijk voor jou. Dat is zeker niet leuk. Ik heb met je doen. Logisch dat je mis. Sterkte. Je en je broer kijkt naar jou mooie roos. Mooie foto. Liefs Jacqueline & Ferry.xxx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Je pa en je broer kijkt naar jou roos. Ik was namelijk vergeten pa erbij te zetten. Nogmaals sterkte.

      Verwijderen
  5. Ik wens je sterkte en put uit de mooie herinneringen aan deze fijne man de kracht om verder te gaan. Alle goeds ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het is altijd droevig als je iemand moet missen die je dierbaar was. Weet er alles van en deze maand is voor ons ook helemaal niet leuk. Schoonvader en beste vriendin verloren. Ik schreef ooit het gedicht Mis jou en nog enkele andere over het gemis en mijn ster in de hemel toen het mij al (weer) overkwam. Wens je ook veel sterkte lieve Elisabeth.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ahhh ja het is zó herkenbaar lieve elisabeth, je blijft ze missen, je ouders zijn er om niet te hoeven missen.... maar het is er toch op een dag...
    dikke knuffel en heel veel sterkte
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ach lieve schat heel veel liefs en sterkte. dikke knuffel

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik sla even een arm om je heen en geef je een dikke knuffel. Ik begrijp je zo goed.Volgende maand is het alweer 37 jaar geleden dat mijn vader is overleden en ik denk nog elke dag aan hem. Er staat een mooie foto in mijn kamer van hem.
    Verder ken je mijn situatie wat betreft de kinderen.
    Ik wens je heel veel sterkte. xxx

    Liefs Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Alles goed met je? Ik merk dat ik iets verkeerd heeft gezegd. Komt door de telefoon waar aan schrikt van onze moeder. Ik merk wel dat je ...... Ik kan ook niks aan doen.... Lijkt wel of ik..... Fijne dag gewenst. Lieve groetjes Jacqueline & Ferry.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Niets aan de hand lieverds ,ik heb een mailtje gestuurd

      Verwijderen
  11. Lieve Elisabeth,
    hetzelfde als hier en wat doet het dan pijn als je je zoon en kleinzoon niet meer ziet (en je kleinzoon niet eens kent *ik dan* ) Ze beseffen niet wat ze een ouder ermee aan doen. Dan denk je ook nog als ze zelf kinderen krijgen dat ze het wel zullen begrijpen hoe het voelt maar niets is minder waar :-(
    Ik denk aan je.
    Lieve groetjes, Helma

    BeantwoordenVerwijderen

Bloggen

Augustus 2007 begon ik voor de grap te bloggen op Windows Live Spaces .Al binnen een uur had ik het eerste vriendschap verzoek van A die nog...