vrijdag 23 november 2018

Verslaafd

Tja wat een blog titel toch Verslaafd  ! Nee hoor niet aan roken drank of drugs maar ik ben geur ''verslaafd ''Vanaf mijn jeugd al dol op parfummetjes van mijn Moeder ,lekkere zeepjes en shampoo wat lekker rook . Ook nu moet ik altijd even snuffelen aan douchegels body lotions ,wasverzachters geurkaarsen zeepjes noem maar op .Wat ik hier mis zijn gelijkgestemden die ook dol zijn op geuren en daarom ben ik lid van een Parfum forum waar we ervaringen en ook geuren en samples uitwisselen en ik voel me als een vis in het water daar .Mijn verzameling parfums  bodylotions en douchegels is heel erg groot inmiddels en ik geniet er eindeloos van .Ben ik nu de enige hier op Blogger met deze Tic vraag ik me af ?
Liefs Elisabeth


Dior Addict Eau de Parfum

8 opmerkingen:

  1. Anoniem11/23/2018

    Grappig. Ik had daar nog nooit van gehoord.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik kwam daar ook bij toeval terecht en vorig jaar heb ik een account aangemaakt .Het is gewoon erg leuk als je zoals ik dol bent op mooie geuren .

      Verwijderen
  2. Het is wel apart dat je verslaafd bent. Nee ik ben niet verslaafd. Als maar lekker ruikt. Zo denk ik over. Fijn weekend. Lieve groetjes Jacqueline & Ferry. Amersfoorts voorbij. Nu even Amsterdam toe.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik hou wel van geurtjes maar zodra ze op mijn huid komen veranderen ze nogal en worden scherp of bitter.
    Er is een parfum wat heerlijk blijft bij mij en dat is Boudoir van Vivienne Westwood, een poederluchtje. Mijn partner vind het luchtje teveel naar zijn moeder en tantes ruiken helaas dus ik gebruik dat niet meer.
    Een echt goede vervanger heb ik nog niet gevonden/

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Geurtjes heb ik hier ook wel staan maar ben er niet aan verslaafd. Koop hen ook zelf nooit. Ontvang ze meestal als geschenkje, en zeepjes spaarde ik vroeger wel maar ook dat is al verwaterd. Wens je fijne dagen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke verslaving. Ik ben wel een geurenmens en voel me soms bijna een snuffelende hond. Maar door mijn goede neus is iets snel te intens.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik houd wel van lekkere geurtjes, verslaafd weet ik niet.
    Ik gebruik wel elke dag parfum:)


    Lieve groet,
    Hilly

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik gebruik al jaren hetzelfde geurtje. Maar tegenwoordig draag ik het niet meer want Jan kon er eerst niet tegen en sinds hij heel is wel, maar vindt hij deze dus niet lekker ;-)
    Er is kennelijk overal een Forum voor, leuk!
    Liefs XXX

    BeantwoordenVerwijderen

Bloggen

Augustus 2007 begon ik voor de grap te bloggen op Windows Live Spaces .Al binnen een uur had ik het eerste vriendschap verzoek van A die nog...