dinsdag 6 november 2018

Voor jou


Vandaag zou je 69 geworden zijn ,bizar als ik dat lees 69 jaar en het lijkt soms al zo oud terwijl ik zelf al 67 ben en me ondanks alles nog best ''jong'' voel ook al zegt mijn lijf vaak anders .Het leven of eerlijk gezegd jouw manier van leven besliste anders en je werd maar 45.Maanden ben ik kapot geweest nadat ik je gevonden had maar mijn leven ging door met mijn gezin en ik moest wel .Je was geen eenvoudig man .Teveel verpest door onze moeder en dat durf ik best te zeggen wat haar focus was alleen op jou gericht ,ik begreep het niet en nu ook nog altijd niet echt maar ja dat is verleden tijd. Ik mis je nog altijd want ik had het zo graag anders gezien ,een Broer om op terug te kunnen vallen en dat mis ik .Ik doe maar een mooi roosje voor je 
Liefs Je Zus 

11 opmerkingen:

  1. Het verdriet blijft. Een mooi en ontroerend logje. Heel veel sterkte.

    Liefs Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat erg dat je zus niet meer is. Dan vergeet nooit meer. Het blijft altijd in je hart denken. Gemis.... Lieve zus kijkt naar jou naar beneden. En ze kijkt naar jou mooie rozen. Veel sterkte!!
    Liefs Jacqueline & Ferry.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik voel met jou mee Elisabeth. Moed en sterkte wens ik jou ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi die roos voor hem Elisabeth.

    Lieve groet,
    Hilly

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ja ik kwam je tegen bij Tine , en klikt ff , en ja dan is een sterkte groet wel op z'n plaats
    ik morgen onder het mes , komt goed
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat schrijf je liefdevol over je broer.Ik hoop,dat je ook mooie herinneringen hebt om te koesteren

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Vreemd dat ouders echt lievelingetjes hebben. Jammer voor jou. Gelukkig had je een goede band met je vader hè. Jong overleden zeg je broer. Mijn zoon is nu ook 45... Bizar idee.. Sterkte lieve Elisabeth. XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ohhhh....... ik weet zo goed hoe je je voelt Elisabeth! Heel jammer dat je niet langer van je broer hebt kunnen genieten en ja, het gemis blijft. Het maakt niet uit hoe lang hij al weg is maar "het afgesneden zijn" blijf je voelen.
    Een heel mooi eerbetoon deze roos.
    Lieve groetjes, Helma

    BeantwoordenVerwijderen

Bloggen

Augustus 2007 begon ik voor de grap te bloggen op Windows Live Spaces .Al binnen een uur had ik het eerste vriendschap verzoek van A die nog...