maandag 9 september 2019

3 keer scheepsrecht ?

Steeds weer moet ik mezelf overwinnen om te bellen .Vandaag de volgende praktijk voor hulp in onze woonplaats gebeld . Op de site stond dat er nog enkele plaatsen waren maar nope ze zitten eigenlijk vol .Weer in tranen mijn verhaal verteld .Het was een van de psychiaters zelf een heel aardige lieve vrouw maar ja ? Morgen is er team overleg en deze week word ik terug gebeld .Ik word er zo moe van en als dit ook weer niet lukt geef ik de moed op en zie wel waar het schip strand .Soms vraag ik me af waar doe ik nog moeite voor .
Elisabeth 

8 opmerkingen:

  1. Geef de moed niet op, uiteindelijk vind je de juiste weg. Mijn motto is delen is helen en je verhaal steeds opnieuw vertellen, ook al is het in tranen, is natuurlijk vervelend maar je verhaal delen helpt. Sterkte!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. neeee lieverd niet de moed opgeven, het komt goed, hou dat voor ogen,
    geduld...... dat het goed komt,

    dikke knuffel
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Niet de moed opgeven Elisabeth. Het gaat je lukken meis!

    Lieve groetjes,
    Hilly

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat ontzettend erg dat je maar geen plek vind. Houd moed, Elisabeth! Er komt vast een opening ergens.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat erg voor jou. Het is ook vol. Ik heb op tv wel eens gehoord. Staat op de wachtlijst. Daar wachten de mensen op. Het is zo druk. Hopelijk gaat bij jou lukken. Maar niet moed opgeven. Even geduld lieve Elisabeth. Sterkte! Liefs Jacqueline & Ferry.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat moeilijk voor je. Ik hoop,dat er goed nieuws wordt teruggebeld

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik kan me voorstellen dat je daar doodmoe van wordt. Wel bijzonder dat je de psychiater zelf aan de lijn had. Hopelijk krijg je vandaag goed nieuws.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Anoniem9/10/2019

    Blijf proberen, er is hulp! Ik duim voor je! Dat je teruggebeld gaat worden geeft aan dat er misschien wel een mogelijkheid is. Vraag anders naar wat wel kan.
    Je bent moedig genoeg om hulp te vragen, en het zal heus wel komen, ook.

    BeantwoordenVerwijderen

Bloggen

Augustus 2007 begon ik voor de grap te bloggen op Windows Live Spaces .Al binnen een uur had ik het eerste vriendschap verzoek van A die nog...