donderdag 12 september 2019

Eindelijk een telefoontje

Pff het was zo spannend het wachten op een telefoontje van deze praktijk .Op 30 september een eerste kennismaking gesprek .Nu afwachten wat het mij gaat brengen en ja ik heb weer duimpjes nodig .Maar het was ook een leuke dag .Zoveel lieve gelukwensen ,hier op blog van jullie  .via mijn dochter FB en op het parfum forum En als klap op de vuurpijl een prachtig bloemstukje van onze burgermeester met een gelukwens .ik was echt zo verbaasd . Dank jullie voor de lieve berichtjes
Elisabeth

PS ik wilde graag een mooie foto van de bloemetjes plaatsen maar helaas laat mijn camera het afweten 

11 opmerkingen:

  1. Mijn duimen doen mee, heel veel succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik zet mijn duimen rechtop voor je
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Allereerst van harte gefeliciteerd allebei en ik hoop dat jullie een fijne en rustige dag hadden. Wat leuk die oude foto's.
    Dan ook nog goed nieuws van de praktijk. Mag je wel je psycholoog houden? een psychiater is meestal voor de medicijnen maar wat ga jij ben hem doen? Krijg je therapie/gesprekken?
    ik duim voor je dat het een heel fijn persoon is.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het is een praktijk met 3 vrouwelijke psychiaters en dit word eerst een kennismaking gesprek om te kijken wat ik nodig heb voor behandeling .Dus nog geen idee

      Verwijderen
  4. Mijn duimen zijn omhoog, hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat fijn te horen van telefoontje. Ik zal zeker heel hard duimen Elisabeth. Wat leuk dat je van burgemeester bloemstukje kreeg. Hopelijk krijg je hele goede gesprek. Fijne avond. Lieve groetjes Jacqueline & Ferry.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ook al is het wat laat toch nog even mijn felicitaties voor jullie huwelijksfeest want 50 jaar getrouwd zijn veel duimen waard. Beetje druk hier ook met van alles en nog wat dat ik je bijna vergeten was om te feliciteren. En ik wens je ook veel succes en sterkte toe met de behandeling die wellicht komt. xxxxxxxxxxxxxxx Tine

    BeantwoordenVerwijderen
  7. 30 september dat valt nog mee qua wachten gelukkig! Fijn dat je een afspraak hebt!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Anoniem9/13/2019

    Hoop dat je een klik hebt daar, dat helpt enorm!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik duim voor je dat je iemand vind waar je goed mee kan praten.

    Lieve groet,
    Hilly

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Nog even... Verwacht niets, dan kan het alleen meevallen, zeg ik dan altijd tegen mezelf. (Dat helpt altijd maar even) Ik duim mee!

    BeantwoordenVerwijderen

Bloggen

Augustus 2007 begon ik voor de grap te bloggen op Windows Live Spaces .Al binnen een uur had ik het eerste vriendschap verzoek van A die nog...