woensdag 18 september 2019

Verwaand verwend nest !

Vandaag was het weer eens zo ver .Queen Mikki  was zwaar beledigd en weigerde op de bak te gaan .Er was afgelopen week geen C.atsan in de gewone papieren zak maar in een doos .Die overigens 2x zo duur was maar ja poes moet toch een schone bak en ik had niets meer in huis  .Ze keek en keek nog een zette af en toe haar voorpootjes in de bak maar nope !! en die beledigde blik naar mij alleen al ,dus ze ging weg .Ik had de korrels niet gezien omdat de man de bak verschoond had en ja hoor heel kleine korrels en dat wenst onze Queen niet .Jaren geleden ook eens gebeurd en ze ging gewoon naast de bak haar hoopje doen .Ik zorg nu maar dat ik een flinke voorraad in huis heb .Maar al met al is het zo'n heerlijk draakje met haar ''eisen '' 
Liefs Elisabeth 

11 opmerkingen:

  1. Ja, zelfs met kattenbakkorrels kun je de mist ingaan, zo kieskeurig als ze zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gewoon niet van het pad afwijken, dat willen ze gewoon niet.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel herkenbaar katten met kapsones, maar wat maken ze ons leven leuker dus we hebben het maar te accepteren.
    Ik ben zo blij dat je weer terug bent, een teken dat je goed vooruit gaat.
    Maak me wel veel zorgen om die lieve Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het gaat gelukkig iets beter en daar ben ik blij mee.Ook ik denk vaak aan Marja en vraag me af hoe het met haar is

      Verwijderen
  4. eigenlijk logisch. Een hond toch ook vaak een paar vaste plekken? En een mens zit graag op eigen toilet

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Grinnik.... ik mag er natuurlijk niet om lachen maar dat komt omdat je het zo leuk beschrijft met je madam queen hahahahahaha....
    Lieve groetjes, Helma

    BeantwoordenVerwijderen
  6. LOL. Wat kunnen katten toch heerlijk eigenwijs en eigengereid zijn : )

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ha ja, de poesenkopjes weten wel hoe ze het willen hebben Elisabeth.

    Fijn weekend verder.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Deze poes is slim. Ik kan wel om lachen hoe Mikki doet. Vaak zijn katten altijd wijs.Gelukkig heb je genoeg voorraad in huis genomen. Lekker verstoppen achter de gordijnen. Leuke foto. Fijne dag veder. Lieve groetjes Jacqueline & Ferry.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Goedemorgen Elisabeth,

    PS:Je hebt volkomen gelijk in bij ons. Wij hebben toch klein verhaaltje weg gehaald. Wij gaan gewoon toch maar door met bloggen. Maar wij hadden toen meteen al allemaal doorgeven dat wij andere naam hebben van onze blog. Thanks. Groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen

Bloggen

Augustus 2007 begon ik voor de grap te bloggen op Windows Live Spaces .Al binnen een uur had ik het eerste vriendschap verzoek van A die nog...