vrijdag 20 september 2019

Hoe gaat het nu ?



Al een paar keer die vraag gekregen hoe het nu gaat .Ik ben niet ontevreden op dit moment .Met kleine stapjes gaat het beter en de medicatie lijkt wat te werken ook al is het een lage dosis .Ik kan weer een beetje genieten van de kleine dingen en ben wat minder somber .Slapen doe ik best veel ,elke middag wel ,soms een uur maar soms zelfs wel 2 uur .Ook de nachten gaat het redelijk al moet ik er diverse keren uit om naar het toilet te gaan en slaap dan meestal gewoon weer verder ,zo niet is er een halfje Temazepam .Gisteren weer een fijn gesprek gehad met de Psychologe en de 30e een intake gesprek met de psychiater .Deze week drie keer ''op pad '' geweest om dingen te regelen en dan ook nog even de stad in of een lekker stukje extra fietsen onder aanmoediging van de echtgenoot en dat doet me goed . Het lijkt een mooi weekend te worden en ik probeer er weer van te genieten .
Ik wens jullie alvast een fijn weekend ,liefs Elisabeth 

10 opmerkingen:

  1. Anoniem9/20/2019

    Klinkt goed, het begin is er! Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi bericht Elisabeth, en ook ik moet er vaak uit hoor in de nacht en slaap ook soms in de middag. Helemaal niets mis mee. En ik ben dan dan ook helemaal blij dat het nu met jou ook met kleine stapjes de goede kant op gaat. Fijn dat iedereen je ook steunt en dat geeft ook kracht om door te zetten. Wens je ook heerlijk weekend. Liefs Tine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het gaat gelukkig de goede kant op. Je kan het merken aan de berichten die je schrijft en aan de reacties die je achterlaat.

    Jij ook een fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Goedemorgen,
    Wat fijn dat je weer klein beter gaat met je. Gelukkig slaat medicatie aan. Dat scheelt toch weer. Wat heerlijk dat je ging stukje fietsen. Hele vooruit gaan. Geniet met de dingen wat er omheen is. Dit doet heel goed. Waar ook rustig is. Fijne weekend gewenst. Lieve groetjes Jacqueline & Ferry.Je roos ziet schitterend mooi uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat klinkt goed! Ik doe vaak een dutje 's middags en dat bevalt goed.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. heerlijk voor je dat het ietsje beter gaat elisabeth, zo kom j e er wel, en zo'n tabletje is heerlijk als dat j ehelpt, gewoon doen

    dikke knuffel
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Goede berichten! Fijn voor je!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Klinkt goed Elisabeth, het komt ook goed!

    Lieve groet,
    Hilly

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Fijn dat het wat beter gaat. Gewoon stapje voor stapje. Neem de dag zoals hij komt en geniet van de kleine dingen.
    Mijn ogen vallen ook dicht 's middags. Niks mis mee hoor.

    Liefs en een knuffel, Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik lees mooie lichtpuntjes in je post!

    BeantwoordenVerwijderen

Bloggen

Augustus 2007 begon ik voor de grap te bloggen op Windows Live Spaces .Al binnen een uur had ik het eerste vriendschap verzoek van A die nog...