zondag 8 september 2019

Een blij mens




Ja zo voel ik me vandaag echt blij .Op weg naar Dochter en Schoonzoon .''Gewapend '' met een mooie struik bloemen en een pretpakket met lekkere dingen voor Schoonzoon als hij weer terug gaat naar het revalidatie centrum morgenochtend .Die grote kerel van 1,90 en ik hebben elkaar eerst maar eens even flink geknuffeld want wat was ik blij hem te zien en omgekeerd gelukkig ook .Mijn Dochter had ik ook al even niet gezien maar gelukkig wel gesproken en wat kan een mens dan gelukkig zijn .Vlasje zou zeggen ik ben een blij ei en reken maar dat ik dat nu ook ben .Zo heerlijk om elkaar weer te zien en ik kan het weer en daar ben ik zo dankbaar voor . Stap voor stap ga ik de goede kant op .Morgen bellen om te kijken of de kliniek voor psychiatertie een plek voor mij heeft want ik ga knokken  om weer helemaal mezelf te worden .Maar voor nu geniet in na van de fijne uurtjes die we hadden met z'n 4tjes 
Liefs Elisabeth 




8 opmerkingen:

  1. Dat is veel om dankbaar voor te zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat fijn om te lezen Elisabeth.

    Lieve groetjes,
    Hilly

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fijn, dat het stap voor stap de goeie richtig op gaat.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heerlijk om te lezen dat je weer kunt genieten van fijne dingen! Koesteren hoor.

    Liefs Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat fijn dat je dingen weer gaat genieten. Stapje kom je vooruit. Heel belangrijk voor je. Je bent lekker weer bezig. Roos is zeker prachtig bloem. Je komt bovenop. Sterkte! Fijne dag gewenst. Lieve groetjes Jacqueline & Ferry.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Anoniem9/09/2019

    Ha, een navolgster!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. och wat een fijn bericht elisabeth, heerlijk om te lezen,
    ik ga voro je duimen dat het weer helemaal goedkomt, en stap voor stap is een héél goed plan, niet te hard lopen maar xxx

    BeantwoordenVerwijderen

Bloggen

Augustus 2007 begon ik voor de grap te bloggen op Windows Live Spaces .Al binnen een uur had ik het eerste vriendschap verzoek van A die nog...