woensdag 4 september 2019

Saskia en Serge Het zijn de kleine dingen die het doen



Ja soms beseffen we het niet maar wat besef ik het heel goed nu .Het zijn de kleine dingen ! Ik heb weer zin in koken op mijn manier mijn '' hassie bassies maken ' Gewoon bedenken wat er bij elkaar kan en lekker veel groenten rijst pasta of wat dan ook en rommelen maar in de keuken en ik geniet weer en heb er plezier in  .En ik geniet natuurlijk dubbel als de man weer lekker eet want dat verdient hij echt .Ook staat er een prachtig bosje Lathyrus te stralen op tafel geplukt uit mijn tuin en daar kan ik zo stilletjes naar kijken .Een fijn gesprek met mijn dochter ,de lieve kaartjes van mijn internet vriendin die ik inmiddels al 12 jaar ken  .Elke week krijg ik er een van haar en dat is zo ontroerend lief .Ook van mijn dochter weer zo'n mooie kaart .Mijn lieve Mikki die constant bij me slaapt en de helft van mijn hoofd kussen vaak inpikt maar het mag en maakt me blij .Voor mij geen kleine dingen maar zijn dit grote .Het geeft me moed en kracht om door e zetten want het komt goed al kost het tijd .En niet te vergeten jullie fijne reacties die me zo goed doen
Liefs Elisabeth 

8 opmerkingen:

  1. Anoniem9/04/2019

    Kleine dingen, groot geluk.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. GROTE dingen zijn dat! <3

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat fijn Elisabeth dat je zo kunt genieten van de kleine/grootse dingen.

    Lieve groet,
    Hilly

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gaat helemaal de goede kant op met jou. Ik ben heel blij

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Soms zijn kleine dingen heel groot. En waardevol. Fijn dat je weer een beetje kunt genieten. Het is je zo gegund. Je komt er wel. Geniet van de mooie momenten.

    Liefs Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi,dat je daar oog voor hebt

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ach elisabeth, je bent ook zo'n lieverd, ik ben zo blij dat het weer de goeie kant op gaat met je, gewoon zo doorblijven gaan ,ik wens je een heel fijne dag en laat je zonneke stralen hé
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat fijn dat je kunt genieten van de kleine dingen. Die zijn ook echt heel fijn vind ik altijd!

    BeantwoordenVerwijderen

Bloggen

Augustus 2007 begon ik voor de grap te bloggen op Windows Live Spaces .Al binnen een uur had ik het eerste vriendschap verzoek van A die nog...