vrijdag 27 september 2019

Hartverwarmend

Zo vaak heb ik aangegeven dat ik een beetje voorzichtig ben met mensen om mijn vertrouwen te geven .Deze laatste maanden ben ik weer behoorlijk open geweest over hoe het met mij gaat wat overigens best eng is hoor ! Het is werkelijk hartverwarmend al die lieve reacties ,de mails en dan die stapel kaarten die ik kreeg en nog steeds krijg .Van ik Anne krijg ik nog steeds elke week een kaart .Op het parfum forum hetzelfde en werd ik ook heel erg verwend .Ook lieve berichtjes en reacties .Lieve kleine cadeautjes in de vorm van heerlijke geur samples .Er werd zelfs een pakje bezorgd vol met heerlijke mini's van een geur waar ik een fijne herinnering aan heb van mijn overleden broer ,een nagellakje en een lavendelsetje met een zeepje en lavendel olie ..Het gaat al zoveel beter en komt goed maar ik moet nog best even knokken en dat zal ik zeker doen .Ik heb er geen woorden voor behalve ,Dank jullie voor al deze lieve dingen
Liefs Elisabeth 

9 opmerkingen:

  1. fijn hoor elisabeth, steun kun je nu als geen ander gebruiken,
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik weet hoe moeilijk het is om iemand je vertrouwen te geven als je zo vaak gekwetst bent. Maar ik weet zeker dat je vertrouwen niet beschaamd wordt.
    Ik ben blij dat het wat beter gaat. En zo lief al die berichtjes en mailtjes en kaarten. Het doet je goed. Een hart onder de riem.
    Heel veel sterkte en een dikke kus,.

    Liefs Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fijn toch,belangstelling doet goed,vooral als het gemeend is.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat is voor heel fijn dat zoveel mensen om je geeft. Erg lief. Ik ben blij steeds beter gaat met je. Fijn weekend. Lieve groetjes Jacqueline & Ferry.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Fijn Elisabeth, allemaal lichtpuntjes.

    Lieve groet,
    Hilly

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat fijn dat er zich zoveel helpende handen naar je uitstrekken!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het is altijd weer heerlijk om te lezen dat er zoveel mensen zijn die andere medemensen een warm hart toedragen. En ook jij verdiend dit want je bent een lief en mooi mens. Liefs, Tine

    BeantwoordenVerwijderen

Bloggen

Augustus 2007 begon ik voor de grap te bloggen op Windows Live Spaces .Al binnen een uur had ik het eerste vriendschap verzoek van A die nog...