zaterdag 7 september 2019

Internet Vriendschap





Zo rond kijkend in mijn foto bestanden zag ik haar weer Kattekopje .Het was mijn eerste blognaam en dit mijn profielfoto van internet en een ode aan mijn Vader die me vaak zo noemde. Ik heb al eens over haar geschreven Anne ,mijn eerste blogvriendin en we kennen elkaar alleen via onze blogs en tegenwoordig via FB inmiddels al 12 jaar .

Een paar keer hebben we flink ''oorlog ''gehad want ik kan soms best fel zijn en niet altijd onterecht .Maar ze zat echt in mijn hart en nam ik toch weer contact op .Ik vond dat mijn woorden terecht waren,zj niet maar ik kon en wilde haar echt niet missen


Mijn gevoel was goed wat haar betreft want het is zo'n prachtig mens .Ik kan en durf mijn hart uit te storten en zij bij mij en zonder dat we bang hoeven zijn het naar buiten gebracht word van beide kanten .Sinds het niet zo goed gaat met mij valt er elke week een mooie lieve kaart in de brievenbus en het ontroerd me zo ,zo trouw en zo lief en ik sta soms gewoon te janken .We zullen elkaar waarschijnlijk nooit in het echt ontmoeten want ze woont ook best ver weg en dat geeft niet want ze is er gewoon .altijd voor mij en omgekeerd .Zo kan Internet vriendschap ook zijn .


Ook hier zijn heel lieve mensen die ik absoluut vertrouw dat wil ik nog even zeggen .
Liefs Elisabeth 

9 opmerkingen:

  1. Mooi zo'n vriendschap! En ook een fijn blogje om te lezen, want uit alles wat je hier nu schrijft blijkt dat het gewoon beter met je gaat.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Anoniem9/07/2019

    Waardevol, zo’n vriendschap, hoe dan ook.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie vriendschap en wat lief dat je iedere week een kaart van haar krijgt!
    Gr, Wietske

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat prachtig deze vriendschap en een kaartje kan zo goed doen he Elisabeth.

    Lieve groetjes,
    Hilly

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie vriendschap!
    Ik blog nu negen jaar met mijn schilderblog en heb er een paar fijne vriendschappen aan overgehouden. Over de hele wereld. Fijn is dat, hè.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Door het bloggen en films delen op Yt heb ik ook mooie vriendschapsbanden gevonden in allerlei landen maar ook heb ik een pen vriendin uit mijn jeugd waar ik nu al ruim 51 jaar mee schrijft en dat is ook wel bijzonder te noemen. Wij hebben elkaar ook maar 2 x ontmoet maar ik koester alle momenten en dat mag jij ook best doen want echte vriendschap is veel waard. Fijn dat het weer wat beter met je gaat Elisabeth.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Zo fijn om iemand te 'ontmoeten'waar je je hart bij kunt uitstorten. Waarvan je weet dat het veilig is en ook niet naar buiten wordt gebracht. Heel waardevol, maar dat weet je wel, hè?

    Liefs Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel fijn dat je ontmoet. Dan kun je beter gaan praten. Bloggen doe je goed.Geweldig mens voor jou. Wat fijn dat je beter voelt. Bolcrysanten ziet prachtig uit in de tuin.Fijne dag. Groetjes J&F.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat mooi,vaak zou je vergeten dat internet ook goede dingen kan brengen

    BeantwoordenVerwijderen

Bloggen

Augustus 2007 begon ik voor de grap te bloggen op Windows Live Spaces .Al binnen een uur had ik het eerste vriendschap verzoek van A die nog...