woensdag 18 juli 2018

Achter de Geraniums

 Er word altijd gezegd niet achter de Geraniums gaan zitten ,ik heb er genoeg buiten en zit er graag achter .Maar wel in ons hoekje aan de tuintafel met een lekker kopje koffie .Meestal  zitten we rond 9 uur al lekker buiten

En dan staat er zomaar een schattig klein Viooltje te bloeien tussen de tegels ,dat is altijd weer een kado'tje

Een heel kleine Zonnebloem maar wel een heel mooie ,ik zag al dat deze niet erg wilde groeien maar ach klein is ook leuk 

De roos Amelia bloeit maar door .Helaas is de foto best donker 
 En dit zien we elke ochtend een aantal keer gebeuren



En tja hij of zij was er ook .tis wel een piepkleintje ,broertje of zusje was weer verdwenen in de mand met Hosta. Gisteren stond ik nietsvermoedend dode bloempjes te verwijderen uit een hangmand toen ik opeens iets kouds voelde op mijn voet en ja hoor een kikker .En dat zonder te gillen dus ik wen er vast nog weleens aan. Helaas heb ik nog steeds moeite met foto's maken en daar baal ik echt van .Ik kan het gewoon niet goed zien ,al vier brillen geprobeerd en zonder gaat ook niet echt .Dus ik klik soms op goed geluk ,dus de kwaliteit van mijn foto's is niet echt goed helaas 
Liefs Elisabeth 


14 opmerkingen:

  1. Ik vind de foto's prachtig! En je tuin trouwens ook. Mooi... Dat is toch wel genieten met dit weer. En met een kopje koffie.
    Zelf zitten wij voor ons doen ook veel buiten. Voornamelijk 's avonds na het eten. Maakt het extra gezellig. Omdat Hubbie niet graag buiten zit. Dat zijn momentjes waar ik echt van echt geniet.

    Liefs Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Anoniem7/18/2018

    Ik vind je foto's prachtig hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. The frog is so cute! I used to get a lot of them in my back yard! I love the quality of your photos as well, thanks for the share! Hope you have a wonderful rest of your day. Keep up the post!
    World of Animals

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je tuin ziet heel erg mooi uit. Ik kan wel voorstellen dat in je tuin geniet. Wat mooi Elisabeth. Kijk eens aan je kikker lopen in de tuin. Toch is je goed gelukt. Mooie roos heb je daar staan. Mooie foto's. Gisteren zijn wij dagje eruit geweest. Nu ben ik nog steeds moe.
    Fijne dag. Lieve groetjes Jacqueline & Ferry.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat vervelend je slechte zicht. Heeft je tuin ook geur,zodat ook een ander zintuig kan genieten?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik zie verder alles in mijn tuin gelukkig prima hoor Izerina .Ik heb alleen problemen met het schermpje van mijn camera ,ook op de '' gewone'' manier lukt dat niet goed .Dat is jammer maar het is niet anders

      Verwijderen
  6. Prachtige foto's Elisabeth. En wat een mooi geraniumhoekje!

    Geniet er lekker van!

    Lieve groet,
    Hilly

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Die postzegel van jou is weer geweldig! Wat een mooie planten!
    Ik heb tot nu toe nog steeds een kale tuin, niks voor mij. Maar steeds niet thuis en dan wil ik niet iemand anders opzadelen met mijn tuin. Ga maar voor de violen en de bolchrysanten als ze er weer zijn...
    Liefs XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  8. heerlijk elisabeth, genieten van elk bloemetje dat zich aan je laat zien, dat doen wij hier ook, beetje warm, maar we houden ons kalm :-) kun jij het hebben

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Zo is het Dien ,gewoon rustig aan doen dan houden we het wel vol

      Verwijderen
  9. Er zijn schermpjes, waarop je met je vinger kunt tikken op de plek, die je scherp wilt hebben. Ik heb ook moeite met scherpstellen, gebruik de autofocus, maar dat gaat niet altijd goed.
    Mijn volgende toestel over x jaren wordt er één met zo'n touchscreen.
    Maar wat heb je een buitengewoon charmant klein tuintje. Een grote tuin, zoals je vorige, is wel heel fijn, maar van een klein tuintje kun je ook heel veel maken, dat blijkt wel uit je foto.
    hartelijke groeten van Zem.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik kan heel simpel het gene wat ik op de foto wil hebben in close up brengen maar ik zie het niet goed op het schermpje helaas .Ach ik rommel gewoon wat aan met de camera die ik nu heb .Ja ik geniet best van mijn tuintje
    Groetjes Elisabeth

    BeantwoordenVerwijderen

Bloggen

Augustus 2007 begon ik voor de grap te bloggen op Windows Live Spaces .Al binnen een uur had ik het eerste vriendschap verzoek van A die nog...