zondag 29 juli 2018

Soms vergeet ik het heel even


Gisteravond was het weer zover ,ja even weer zo'n slecht humeurtje plotseling vanuit het niets ,iets wat me af en toe zomaar even gebeurt .En dan is ook echt niets goed !! Mijn leven is niet leuk mijn huis deugd niet ,de tuin is niks noem maar op ,ach gossie wat ben ik toch zielig !! Maar dan !!!!


Dan kijk ik naar buiten en zie mijn tuintje en dankzij wat gietertjes water ziet het er nog best goed uit en ik moet opeens weer glimlachen als ik die ruim 3 meter hoge Zonnebloem in de wind zie bewegen .Ik bedenk hoe goed ik het eigenlijk heb .Een ontzettend lieve man en met mijn dochter is het contact weer goed ,mijn schat van een snoezepoes ,niet rijk maar we kunnen goed leven zonder problemen .Ik loop naar buiten in de koele en schemerige avond en zie hoe de vogels [ Kauwtjes] zich weer verzamelen .Ik ruik de heerlijke geur van de Phlox en de Tuinanjertjes samen met een paar van mijn geurende Rozen en ik zucht even diep .Ik tel mijn zegeningen want wat heb ik het toch ontzettend goed !
Liefs Elisabeth 

11 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige zonnebloemen. geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. "kijk" en als je dat kunt blijven doen dan ziet de wereld er weer prachtig uit toch:-)
    goed gedaan elisabeth, elk mens heeft wel van di e momentjes toch, en dat mag, als je maar niet blijft hangen erin, want dat is niet zo leuk ❤

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Idd Dien ,niet blijven hangen in het negatieve maar kijken en beseffen wat er wel is .

      Verwijderen
  3. Ik vind het mooi zoals jij het beschrijft. Uiteindelijk is voor vele mensen dit het geluk. Ik ben blij dat ik er 1 van ben.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat heb jij goed gezegd.En niet aan denken. Water geven is zeker belangrijk. Zonnebloemen doet heel mooi. Dan maakt je dag weer goed. Ja toch? Wat fijn dat je lieve man hebt en je dochter is ook goed gekomen. Daar zijn wij blij om. Vooral jij. Lekker geuren in de tuin is lekker ruiken. Rozen doet bij dan ook goed. Dat weet vorige blogjes. Geniet mooie week toe! Lieve groetjes Jacqueline & Ferry.❤

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Opeens is het er even dat gevoel. Des te meer beseffen we ook weer wat we hebben daarna.
    Wat een prachtige zonnebloemen.

    Fijne maandag met een lieve groet,
    Hilly

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hallo aan de andere zijde, ik kom je even met een bezoek verblijden. Heb ook wel eens een rot humeur, dat zal elk mens weleens hebben. Het te warme weer was bij mij de oorzaak want kon niet naar buiten daar mijn benen en voeten te dik werden
    door de warmte. Nu gelukkig weer wat frisser en kan ik weer genieten van kleine wandelingen. Ik wens je mooie nieuwe week toe.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat fijn,die gedachtenomslag. En dat je dan je zegeningen kunt tellen.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooi verwoord. Kijken naar wat er is. En wat een geweldige zonnebloemen!

    Liefs Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Blij zijn met wat je hebt, zo belangrijk en zo mooi!
    Fijn dat je je snel weer herpakte! Want zoals Jan de laatste tijd als lijfspreuk heeft.. alles wat je voedt groeit!
    Liefs XXX

    BeantwoordenVerwijderen

Bloggen

Augustus 2007 begon ik voor de grap te bloggen op Windows Live Spaces .Al binnen een uur had ik het eerste vriendschap verzoek van A die nog...