zaterdag 14 juli 2018

Zwijmelen op Zaterdag - Jerry Kilgore- It's Dangerous With You on My Mind


Eigenlijk zocht ik naar een ander nummer maar die video was geblokkeerd .Zo graag wilde ik deze CD van Jerry Kilgore maar helaas niet meer verkrijgbaar. Na een paar maanden ging de telefoon en dat was meneer Willem [zo noemde ik hem ] van Hitsound uit Rotterdam en tijdens de magazijn opruiming had hij nog 1 exemplaar gevonden hij dacht direct aan mij en dat ik deze zo graag wilde dus ff een belletje of ik deze nog steeds wilde en ja wat graag natuurlijk .Gewoon een leuk bewijs dat je geen nummer bent maar als klant ook echt meetelt en ik geniet nog regelmatig van mijn cd
Fijn weekend ,Elisabeth 

8 opmerkingen:

  1. Heerlijk nummer even genoten. Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Anoniem7/14/2018

    Wat attent van die meneer Willem. Fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een heerlijk nummer en een echte stem om bij te zwijmelen heeft deze Jerry. Ik kende hem niet, maar mooi! En wat leuk dat je alsnog die CD hebt. Leuke actie van die verkoper!
    Liefs XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Fantastisch!! Zo iets heb ik ooit meegemaakt met iets dat ik verzamelde en gevonden werd door een winkeleigenaar op Terschelling die het terugvond op zijn zolder toen hij de winkel verkocht had en de boel dus opruimde. Ik kan me je blijdschap dus heel goed voorstellen.

    Geniet ervan fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  5. dit is weer een heerlijke zwijmel om te horen gezellig :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik geniet elke week van je zwijmel. Doet mij echt denken aan vroeger bij Hubbie thuis. Helemaal gek van country. Leuk!

    Liefs Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Lekker stuk country muziek!
    En wat een attente winkelier!
    In de jaren '70 heeft mijn platenboer een keer een LP van Dick Feller voor mij besteld in Amerika - na een half jaar had ik 'm eindelijk. Hij had zulke unieke teksten, en hij werd hier een keer gedraaid op de radio.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie zwijmel muziek heb je daar staan. Gezellig muziek om te luisteren op vroege ochtend. Ik heb meteen deur van balkon open gedaan. Pfff. Warm in huis. Fijne dag gewenst. Lieve groetjes Jacqueline & Ferry.

    BeantwoordenVerwijderen

Bloggen

Augustus 2007 begon ik voor de grap te bloggen op Windows Live Spaces .Al binnen een uur had ik het eerste vriendschap verzoek van A die nog...