zondag 8 juli 2018

Emotie delen

Eigenlijk heb ik weinig of niets met FB .Mijn Account heb ik alleen voor mijn Dochter en voor Anne [ Magnolia ] Dan deelt mijn dochter een filmpje over kinderen en honden en die kleintjes schateren het uit .Ook mijn/onze Wodan was dol op kinderen en soms lag hij met 3 of meer kinderen te rollebollen boven op hem ,zo'n mooie lieve en zachtaardige hond .Wel bleef ik er altijd bij want je weet maar nooit .En toen plaatste ik deze heel oude foto en dan komen toch weer de waterlanders en aan twee kanten en nee we gaan elkaar niet bellen Dochter en ik ,even niet praten maar gewoon even de emoties laten komen .Het afscheid was onverwachts en verschrikkelijk om mee te maken en dat delen we dan samen op deze manier mijn dochter en ik en het is goed .Het is heel lang geleden maar nooit vergeten .
Elisabeth 

10 opmerkingen:

  1. Moeilijk is dat he Elisabeth. Ik moet nu ook weer denken aan onze Labrador, zo lief. Bah altijd dat afscheid moeten nemen, het moest er niet bij horen.

    Lieve groetjes,
    Hilly

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige hond!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Anoniem7/08/2018

    Het doet iedere keer weer pijn als je afscheid moet nemen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het doet zeker van mooie om afscheid te nemen. Was wel mooie hond. We denken ook nog steeds andere dieren hier gehad hebben. Rust zacht. Sterkte met het verlies van je hond van je dochter.
    Lieve groetjes Jacqueline & Ferry.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ohhhhh Elisabeth... je houdt zóveel van je huisdier hé, het is jammer dat ze niet zo oude worden als mensen denk ik wel eens..
    dikke knuffel

    BeantwoordenVerwijderen
  6. OOk een huisdier blijft altijd in je herinnering en wordt ook regelmatig in een gesprek genoemd. Ik hoop,dat je veel mooie herinneringen hebt.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een huisdier verliezen is altijd een aanslag op je emoties. En helaas overleef je ze meestal! Snap dat het weer even terugkwam..

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heftig he. Kan er ook over meepraten. Het blijven leden van de familie die beesten

    BeantwoordenVerwijderen
  9. De emoties blijven, maar de herinneringen ook. En die zijn om te koesteren. Fijn dat je het kunt delen. Want het doet zo'n pijn.Dikke knuffel.

    Liefs Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Afscheid nemen doet pijn, en blijft pijn doen... Gelukkig heb jij en ik ook hele mooie herinneringen aan onze honden, schrale troost.
    Lieve groet, Janneke

    BeantwoordenVerwijderen

Bloggen

Augustus 2007 begon ik voor de grap te bloggen op Windows Live Spaces .Al binnen een uur had ik het eerste vriendschap verzoek van A die nog...