zaterdag 7 juli 2018

Zwijmelen op Zaterdag - Fly Like A Bird - BOZ SCAGGS



Zo af en toe luister ik weer eens een oude Dans CD en wat een leuke herinneringen. Ooit was ik lekker aan het ''illegaal '' downloaden op WinMix onder de naam RedWineGirl ,tja je moet toch een naam bedenken en in die tijd vond ik een glaasje rode wijn best lekker dus dat werd mijn naam  .En daar stond het envelopje te knipperen dat betekende dat er iemand een persoonlijk bericht had gestuurd .Het bericht was I Like Red Wine Too !! dat was dus Claire uit New Zeeland ,zo begon een lange internet vriendschap .We hebben eindeloos gemaild en foto's gestuurd en soms stuurde ik een Voice Recording omdat ik geen webcam wilde  .Ook Claire was een fanatiek Linedancer net als ik en dit was haar favoriete dans Fly Like a Bird .Toen kwam de vraag wanneer ik jarig was en ik schreef 11 April en nou ja bleken we op dezelfde dag jarig te zijn ,ze heeft me zelfs een kopie van haar paspoort gestuurd om te laten zien dat het echt waar was .Het contact is lang geleden verloren gegaan toen zij en haar man naar Australie verhuisden om hun Dochter en Schoonzoon te helpen met het opstarten van een nieuwe Supermarkt daar . Geen Email adres meer en geen enkel teken van leven .Ze heeft een FB account waar niets op staat behalve een foto met een jonge man die mij onbekend is en ik heb lang geleden een PB gestuurd maar helaas nooit enige reactie .Tja zo gaat het soms jammer genoeg  en ik heb werkelijk geen idee of zij en haar man nog leven ,beiden waren een stuk ouder dan ik ook al zegt dat niets .Claire wherever you are this one is for you
Liefs Elisabeth 

11 opmerkingen:

  1. dat is lang geleden dat ik hem hoorde,
    echt wel lekker zwijmelen :-)
    heerlijk

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ohh wat jammer dat ze niks meer heeft laten horen, ja soms lopen de dingen anders,
    dat is wel jammer hé, wie weet komt ze dit tegen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zwijmelen is zeker mooi om te horen. Heel jammer dat niet meer zich horen. Echt teleurstelling voor je. Misschien komt later weer tegen. Je weet maar nooit.
    Fijn weekend.
    Lieve groetjes Jacqueline & Ferry.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Anoniem7/07/2018

    Lekker nummer. Ik hoop dat je haar nog terug kunt vinden.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. fly like a bird .... mooi en toepasselijk op de verjaardag datum van mijn broer .... even vliegen naar zijn witte wolken watten huisje ... als dat zou kunnen

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wat mooi je reactie ,even weer in gedachten bij je broer .

      Verwijderen
  6. Wat mooi Elisabeth! Jammer zeg dat dat contact verloren is gegaan.
    De muziek is heerlijk! Liefs XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Elisabeth, ik vond je reactie erg mooi omdat het zo weergeeft hoe je je voelt en hoe je gekwetst bent. Ik herken het helemaal. Wil je nog iets zeggen over dat je af en toe eenzaam bent/voelt. Dat heb ik ook regelmatig. Ik heb dan wel meer mensen om me heen maar ik zie ze alleen als de zon schijnt hoor. verleden jaar 4 maanden depressief, ze raadde me aan, de psychs om me op te laten nemen dus zo erg was het maar ik heb niemand gezien hoor. Ja, ene paar maar dan ging het over hun vakantie en hun shit. Dan voel ik me echt eenzaam en in de steek gelaten.
    Ik heb maar 1 persoon in mijn leven waar ik op kan bouwen.
    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je Helene voor jouw lieve reactie . Het is soms fijn om eens te vertellen hoe ik me werkelijk voel . En ja ook ik heb een lieve man waar ik op kan bouwen gelukkig .

      Verwijderen
  8. Mooie muziek.... en ja zulke 'toevalligheden' ken ik ook uit eigen ervaring, net als het 'verliezen' van contacten die heel erg leuk waren... die mensen vergeet je dan nooit en zo af toe gaan ze door je gedachten...

    Wie weet vinden jullie elkaar terug, je weet immers nooit hoe een koe een haas vangt.

    Fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Tja, contacten komen en contacten gaan, sommige mis je meer dan andere. Ik herinner me contacten die ik echt mis en sommige "als kiespijn".
    Mooie song, ik herinnerde me Boz Scaggs vooral van zijn samenwerking met Steve Miller, waar ik ook vaak een melodie van in mijn hoofd heb...

    BeantwoordenVerwijderen

Bloggen

Augustus 2007 begon ik voor de grap te bloggen op Windows Live Spaces .Al binnen een uur had ik het eerste vriendschap verzoek van A die nog...