maandag 23 juli 2018

Gewoon genieten van dit moois

Op dit moment zo'n mooi plekje in mijn tuintje .
De Clematis Guernsey Cream heb ik een tijd geleden afgeknipt tot bij de grond omdat al het blad bruin was en dat is zo lelijk om tegenaan te kijken 

Na een paar weken begon ze alweer flink uit te lopen en in record tijd groeide ze alweer tegen de pergola en zag ik al wat knoppen ,De tweede Clematis die aan de andere kant van de pergola staat groeit alweer over de bovenkant 

De roos Compassion staat inmiddels al 4 jaar op deze plek en dit is het eerste jaar dat ze het echt goed doet en mooi bloeit .Het staat zo mooi de roos en de clematis samen in bloei ,dus daar genieten we van 

Water verspillen doen we zo weinig mogelijk en sproeien doen we niet  .Wel geven we de planten zoals deze elke dag een paar gieters water wat tja laten verdorren is zo zonde .Voorlopig zullen we nog wel met gieters moeten sjouwen maar ach er zijn ergere dingen 
Liefs Elisabeth

5 opmerkingen:

  1. Echt geweldig mooi geworden die Rozen. Heel goed dat je klein beetje uitgedund heeft gedaan vanwege doode bladderen. Het komt door de droogte. Het is ramp met deze weer. Maar het komt wel van de week regen eraan. Laten maar hopen. Natuur heeft water nodig. Overal is dor droog op de gras en bomen. Voor de dieren vinden ook regen lekker. Lekker afkoeling.Ik geef in de ochtend water. Vanmiddag om 4 uur schijnt volop bij onze balkon. Je tuin met rozen ziet prachtig uit. Fijn zonnige avond gewenst.
    Lieve groetjes Jacqueline & Ferry.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. oja clematis ziet ook prachtig mooi uit. Mooie kleur is deze. Staat leuk bij de rozen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. prachtige zachte kleur roos heb je elisabeth,
    een kleien oase in de droogte, zo denk ik dat je tuin eruit ziet ❤

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi die kleuren nu tussen de droogte.

    Geniet ervan Elisabeth!

    Lieve groet,
    Hilly

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Loop wat achter maar het is beetje te warm om alle bloggers te bezoeken die ik ook volg en ook bij jou loop ik achter maar de warmte geeft mij soms veel problemen en een douche helpt ook maar even. Mooi staan je bloemen ondanks de droge gronden die nu veel er zijn. Ik wens je mooie momenten en kom af en toe weer voorbij hoor. Groetjes, Tine

    BeantwoordenVerwijderen

Bloggen

Augustus 2007 begon ik voor de grap te bloggen op Windows Live Spaces .Al binnen een uur had ik het eerste vriendschap verzoek van A die nog...