zondag 6 januari 2019

De laatste dag


Nee niet mijn afscheid hoor [hoop ik ] Nee de boom bedoel ik en nog nooit heeft deze zo lang gestaan bij ons .Ik zal het missen ,de mooie warme lichtjes die hun weerschijn geven op de kleurige versiering  maar morgen is het echt gedaan .Het word nu echt tijd om op te ruimen en na dat we de huiskamer even flink opgeschoond hebben ga ik weer de pastel kleuren opzoeken .De leuke winter popjes neem ik nog even geen afscheid van want die mogen nog even blijven wat bloemen in huis al zal ik daar voorzichtig mee moeten zijn vanwege de allergie  .Het nieuwe jaar is goed begonnen voor ons en wie weet of het zo verder zal gaan .En morgen weer een nieuwe dag en het gewone leven weer ,wat het nieuwe jaar zal brengen wachten we maar af
Liefs Elisabeth 

5 opmerkingen:

  1. Anoniem1/06/2019

    Hier is vandaag al flink afgetuigd, ingeklapt en geruimd. Morgen mag de poetshulp verder kuisen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die van mij staat buiten te wachten op een plaatsje in de tuin.
    Ik ga proberen of ik hem in leven kan houden. Deze boom heeft bijna geen naalden laten vallen in huis.
    Ik kreeg wat narcissen, die staan hier op tafel.

    Een nieuw jaar Elisabeth, wat zal het brengen...

    Lieve groet,
    Hilly

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hier is alles ook al aan de kant, opgeruimd staat netjes.
    Over uw vorig schrijven: vriendschap moet je krijgen en verdienen langs beide zijden. Ik wens jullie succes en liefdevolle momenten dan komt het wel goed, liefs ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ohhh ik vind dat je het lang volgehouden hebt Elisabeth, ik heb de dag na nieuwjaar hoppetee alles weg, weer naar boven volgend jaar weer een nieuwe kans :-)

    lieve groet

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heerlijk weer alles terug naar normaal hè. Ik heb de boel op 2 januari al opgeruimd. Wel weer even kaal, maar toch weer prettig. Je hebt die boom zeker lang laten staan. Houden zo dit jaar.. zo fijn voor jullie! Liefs XXX

    BeantwoordenVerwijderen

Bloggen

Augustus 2007 begon ik voor de grap te bloggen op Windows Live Spaces .Al binnen een uur had ik het eerste vriendschap verzoek van A die nog...