maandag 7 januari 2019

Mannen !!!



Laat ik eerst zeggen dat die man van mij een echte lieverd is zonder twijfel . Maar soms krijg ik echt moordneigingen .Gisteravond werd me  [ nog net niet lachend ] verteld dat hij zijn medicijnen die hij in de ochtend neemt per ongeluk nog een keer ingenomen had .En nee hoor dat kon echt geen kwaad volgens hem .Nu ben ik een stress kip en dat weet ik ook wel dus ja hoor ik schrok me te pletter .Ooit heb ik hem uit het toilet moeten '' slepen''  wegens een acute bloeddruk verlaging en met de nodige wonden op zijn hoofd . Hij wuifde het weg maar ik was er niet gerust op omdat daar 3 bloedrukmiddelen bij zijn plus nog een bloed verdunner en nog wat troep die helaas echt nodig is .Toch maar zelf de huisartsen post gebeld en alle medicatie doorgegeven .Na overleg met de arts kon het niet echt kwaad maar wel rustig aan doen en in de ochtend op een later tijdstip de medicijnen innemen .Goh wat raar toch dat hij zo duizelig was vandaag als hij opstond van de bank .Mannen !!! 

8 opmerkingen:

  1. :-) achter elke man staat een grote vrouw Elisabeth :-) dat weet je nu hé :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Anoniem1/07/2019

    Jakkes. Dat vind ik ook altijd zo akelig. Het idee dat manlief de trap afdondert en dat met die bloedverdunners die hij gebruikt.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Pfffff.... dat is toch wel schrikken. Goed dat je de huisarts hebt gebeld. Beter safe dan sorry,toch?

    Liefs Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gelukkig was er eentje,die informatie inwon,jij!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. En nóg niet willen geloven dat het door die dubbele dosis was?
    Ja, soms zijn mannen heel dom of ze stoppen gewoon hun kop in het zand.
    Sterkte!
    Liefs XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik sluit me helemaal aan bij Klaproos!
    Maar jouw ervaring komt me helemaal niet onbekend voor ;-)
    Hartelijke groeten van Zem.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik met helemaal met Dien eens :-)))))))))))))
    Lieve groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Goedemorgen, deze post vast gemist, maar ja heb het ook zo druk even met al die ziekenhuis bezoeken rondom de verstopte vaten en wat je schreef is herkenbaar voor mij want ik heb ook wel eens wat dubbel genomen en ontving ook wat duizeligheid en misselijkheid. Als ik nu twijfel dan neem ik ze niet in. En niet allee mannen zijn eigenwijs hoor. Kan ik ook zijn al zeg ik het zelf (lach). Wens jullie samen een fijne dag.

    BeantwoordenVerwijderen

Bloggen

Augustus 2007 begon ik voor de grap te bloggen op Windows Live Spaces .Al binnen een uur had ik het eerste vriendschap verzoek van A die nog...