donderdag 24 januari 2019

Gedichten bundelen en plaatsen

Even eerst dank jullie voor de mooie reacties op mijn gedicht ,doet me goed .Jaren geleden heb ik erover gedacht om een gedichten bundel te maken maar ik heb toch besloten dat niet te doen .Ik ben er inmiddels diverse kwijtgeraakt ,al zal het me niet verbazen als ik er ''ergens '' nog een paar terug zal vinden ..Veel zijn best heftige en verdrietige gedichten geschreven in een best heftig verwerking proces .Ik lees ze zelf niet vaak terug eerlijk gezegd .Mijn man weet natuurlijk wat er allemaal gebeurd is en is altijd mijn grote steun .Hij leest nooit mijn blog ,ook mijn eerste blog las hij nooit tenzij ik hem vroeg iets te lezen .Een tijdje geleden heeft hij eens wat van mijn gedichten gelezen en was behoorlijk geraakt erdoor .Ik zal deze uit 2008 plaatsen ,dan bergrijpen jullie misschien waarom ik deze gedichten niet meer opnieuw plaats want hier word niemand blij van ,Op dit moment schrijf ik ze weinig maar heel af en toe borrelt er weer wat in me op en zal ik het zeker plaatsen .Nogmaals bedankt .Liefs Elisabeth

Plaatje van internet 

10 opmerkingen:

  1. Wat een prachtig gedicht. Al is de aanleiding vreselijk. Maar je verwoordt het erg goed. Dikke knuffel.

    Liefs Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Anoniem1/24/2019

    Prachtige woorden over intens verdriet.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het was heftig en heel intens .Deze gedichten schrijven heeft me echt geholpen om veel te verwerken . Het gevoel gaat nooit echt weg maar ik ben wel meer gaan begrijpen heb ook veel kunnen vergeven gelukkig

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je hebt een mooie manier gevonden om je te uiten en om van je af te schrijven. Het is goed dat je dit doet.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige gedichten Elisabeth.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ontroerend mooi Elisabeth.
    Je gevoel neerschrijven kan best heftig zijn, maar het helpt ook om dingen te verwerken.
    Blijf gedichten schrijven meis!

    Lieve groet en fijn weekend,
    Hilly

    BeantwoordenVerwijderen
  7. heftig is het wel Elisabeth, wonden genezen nooit helemaal,en als je over een litteken krabt blijft het pijn doen..ik hoop dat het overgaat voor je binnen redelijke termijn... heel veel sterkte xxx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Er gebeuren soms dingen in het leven die nooit echt overgaan Dien , hoe graag ik het ook zou willen .

      Verwijderen
  8. Elisabeth,

    Na meer dan tien jaar voel je de pijn er nog steeds in terug.

    jeer

    BeantwoordenVerwijderen

Bloggen

Augustus 2007 begon ik voor de grap te bloggen op Windows Live Spaces .Al binnen een uur had ik het eerste vriendschap verzoek van A die nog...