dinsdag 29 januari 2019

Terug gevonden gedichten

Schreef ik pas nog dat ik gedichten kwijt was ,niet dus ! Een paar dagen geleden weer eens wat lades opgeruimd en oh jeetje wat ben ik een rommel maker .En ja hoor daar vond ik een heel dik schrift terug met alles wat ik dacht kwijt te zijn . Ik ben aan het bedenken wat ik ga doen nu .Al eerder bedacht ik om een mooi dik boek te kopen om in te schrijven en bij elk gedicht een mooie foto te plakken .Foto's genoeg in al mijn mappen dus dat is geen probleem .Het is er nog steeds niet van gekomen en het is best veel werk omdat ik alles opnieuw wil schrijven want uitgeprinte gedichten vind ik niet zo mooi .En dan mijn foto's maar eens uitzoeken .Plannen genoeg ,nu ze nog uitvoeren 
Liefs Elisabeth 

11 opmerkingen:

  1. Anoniem1/29/2019

    Dat wordt een hele klus. Maar wel een leuke. Succes.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is een leuk idee om je gedichten zo te bewaren, met foto's erbij. En misschien is het veel werk, maar het hoeft niet in één dag af. Als je gewoon af en toe iets doet dan komt dat boek vanzelf wel vol.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ben benieuwd Elisabeth, ik kijk er naar uit

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Misschien leuk om een fotoboek (online) te maken en daar je gedichten bij te zetten, zeker een hele klus maar wel leuk om te bewaren. Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een goed idee! Fijn dat je ze terug gevonden hebt. Dat wordt vast heel erg mooi.

    Liefs Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat is toch een mooi werk voor winterdagen?

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat fijn Elisabeth. Ik zou beginnen met de mooiste gedichten en inderdaad een boek maken. Zelf ben ik ook iemand die graag plakt, tekent en schrijft daar kan ik zo van genieten.
    Wel een beetje oppassen dat het je niet verdrietig maakt om ze weer te lezen. Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een lekker klusje maar wat fijn dat je ze terug hebt gevonden. Succes ermee. Het is ook meestal waar... wat het huis wegmaakt geeft het ooit ook weer terug!
    Liefs XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik vind het een leuk idee! En het is er nu ook echt wel weer voor.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Daar zal je vast en zeker iets heel moois van maken en zo zie je maar weer dat je elke dag wel iets ontmoet wat je weer kan doen. Een huis herbergt veel geheimen die vroeg of laat gevonden worden.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Doen Elisabeth!

    Ik hoop dat ik er ook nog wat van kan lezen hier.

    Veel succes en lieve groet,
    Hilly

    BeantwoordenVerwijderen

Bloggen

Augustus 2007 begon ik voor de grap te bloggen op Windows Live Spaces .Al binnen een uur had ik het eerste vriendschap verzoek van A die nog...