woensdag 2 januari 2019

Zou het dan toch eindelijk ?



Vanochtend weer een heel gezellig lang gesprek gehad met onze Dochter en de vriend kwebbelde soms even gezellig mee op de achtergrond ,ik ben hoopvol .Ze is zo gelukkig en het gaat nu blijkbaar echt goed want ze zijn al wekenlang samen bij haar thuis .Hij kookt vaak stofzuigt  doet regelmatig de boodschappen en niet onbelangrijk is dol op haar 5 katten en ook de katten zijn dol op hem. Ze heeft kennis gemaakt met zijn ouders en andere familie en Vrijdag gaan deze paps en mams eens kennis maken ,Ik was zelf zo star op dat punt en dat wil ik niet meer ,als zij gelukkig is dan is mama het ook .Dus een mooie bos bloemen kopen en het komt vast goed ,ik kijk er best wel naar uit !
Liefs Elisabeth 

12 opmerkingen:

  1. Prachtig Elisabeth! Ik lees net op een site dat 2019 een liefdevol en positief jaar zal worden, mag ook wel na het heftige vuurjaar 2018.
    Het belangrijkste is dat jullie dochter gelukkig is...

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Luz voor je fijne reactie .Ja het is zo fijn als mijn Dochter gelukkig is ,ze is al zolang alleen omdat ze geen man meer vertrouwde. Ik ben echt heel hoopvol nu

      Verwijderen
  2. Wat fijn om te lezen! Ik hoop met jullie mee dat het goedkomt.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Anoniem1/02/2019

    Ik hoop en duim met jullie mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat fijn om te lezen Elisabet.

    Een mooi en gelukkig 2019!

    Lieve groet,
    Hilly

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooi begin van het nieuwe jaar Elisabeth! Blij voor jullie allemaal.. Hopelijk blijft het allemaal goed gaan.. dan is iedereen gelukkig hè. Op naar vrijdag!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat heerlijk om te lezen! Je wilt toch graag je kind gelukkig zien. Klinkt erg hoopvol. En zo te lezen is zij erg gelukkig. Een mooi begin van het nieuwe jaar.

    Liefs Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ohhh ik hoop het elisabeth,
    ik ga voor jullie allen duimen
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik wens je een positieve kennismaking

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dat is een heel mooi begin van het nieuwe jaar en een bloemetje geeft nog meer vrolijkheid.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heb er vertrouwen in, Elisabeth. Het komt allemaal goed en ik geloof ook dat 2019 een beloftevol jaar is! Het is in elk geval al goed gestart, positief blijven!! En nogmaals wens ik jou en je familie een gelukkig en gezond 2019 en ook alle jaren die nog moeten komen...!
    Liefs, Heidi

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een heerlijk nieuws. Volgens mij is het best een leuke man zo te lezen. Ik wens jullie heel veel plezier met elkaar.

    BeantwoordenVerwijderen

Bloggen

Augustus 2007 begon ik voor de grap te bloggen op Windows Live Spaces .Al binnen een uur had ik het eerste vriendschap verzoek van A die nog...