maandag 1 april 2019

En dan is het alweer April



Wat gaat de tijd toch snel .Volgende week word ik alweer 68 pfff. De tijdwisseling heb ik geen probleem mee .Afgelopen nacht ong 5 uur aan een stuk door geslapen en daarna nog eens zo'n uur of 3 .Dat ben ik niet gewend en dan ben ik dus de hele ochtend een duf en suf vogeltje maar ach ik hoef nergens heen zeg ik maar zo . Ik geniet van het mooie weer zoals vandaag weer .Als ik in mijn postzegeltje kijk gebeurd er zo veel en ik wacht nog even af en kijk wat er '' nieuw '' is voor ik ga wieden .Mijn ''oude '' viooltjes die er staan sinds de herfst een nieuw leven gegeven en van zoiets kleins kan ik zo genieten als ik ze toch weer zie bloeien .Ook best wat nieuwe plantjes gekocht en het is gezellig nu buiten . De grote dikke Houtduiven slopen zo ongeveer mijn Clematis takken die nu eindelijk boven op de Pergola groeiden en ik lach er maar om .De beestjes willen blijkbaar die takken als nest materiaal en ik kan toch echt niet de hele dag ze weg jagen dus leef en laat leven zeg ik dan maar zo.
Fijne week .Liefs Elisabeth 

10 opmerkingen:

  1. De tijd gaat zeker snel, te snel en pff ik wordt over twee weken 67. Daar moet je niet te lang in blijven hangen, als ik ze al niet had, zou ik er grijze haren van krijgen hahaha. Maak er een mooie verjaardag van! Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja de tijd gaat zeker heel snel. 17 april ben ik ook jarig. 55 jaar word ik. Jij volgende week ook jarig. Wat leuk. Maar ik doe deze reis helemaal niks. Want onze vader is januari overleden.Niet zolang geleden. Dan heb ik geen zin om te vieren.Het is zeker prachtig weer. Jou viooltjes staat nog van sinds herfst. Zolang al. Mooie foto van twee duiven.Je hebt toch mooie plantjes gekocht. Ik heb al twee weken geleden gekocht. Viooltjes in potten gezet. Duiven pakken vaak takken om nest te maken. Och wat zonde eigenlijk. Het is lente. Dan is broed tijd ervoor. Ik wens jou fijne week. Lieve groetjes Jacqueline & Ferry.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De tijd gaat zeker snel Elisabeth.
    Geniet maar fijn van de tuin, de plantjes en vogels.

    Lieve groet,
    Hilly

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Anoniem4/01/2019

    Heerlijke tuin. Bijna jarig. Ook al een ram. Er zijn veel rammen in blogland.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat fijn dat je de rust kunt voelen en genieten van de ontluikende natuur om je heen! Ik heb nog wel een beetje last van het verzetten van de tijd. Ik voel me slaperig.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heerlijke tijd als je er oog voor hebt. Dat heen en weer gevlieg met takjes en ander materiaal. Alle verrassingen die uit de grond komen. Geluksmomenten hoef je nooit ver te zoeken.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ach gossie Elisabeth, ik had je veel jonger ingeschat :-)
    68 doet vast geen pijn hoor....
    geniet maar van alles wat je ziet,

    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wat een leuke reactie Dien .Er zijn meer mensen die dachten da tik jonger was om een of andere reden .Ach ik ben jong van hart zeg ik maar zo
      liefs xxx

      Verwijderen
  8. We zijn dan weer ongeveer een maand even oud. Die nesteldrang is te leuk om te verstoren hè.. Het zij zo, zou ik ook denken. Ik had ook 2 bakken herfstviooltjes in oktober of zo gekocht. Aldoor de oude bloemetjes verwijderd en ze deden het supergoed. En groene vingers heb ik niet hoor zoals jij. In de winter met die vorst zagen ze er niet uit. Ik dacht echt. Dat wordt nooit meer wat. Maar ik zag weer knopjes. Heb met de snoeischaar de hele bovenkant er een soort van afgeschoren. En ze gingen weer bloeien heen! Nog steeds! Dat vind ik dan weer zo leuk!
    Liefs XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik word deze week 68, wat grappig.

    BeantwoordenVerwijderen

Bloggen

Augustus 2007 begon ik voor de grap te bloggen op Windows Live Spaces .Al binnen een uur had ik het eerste vriendschap verzoek van A die nog...