zaterdag 6 april 2019

Zwijmelen op Zaterdag - Charlie Landsborough - Lily of the Valley



Op dit moment luister ik ook graag naar dit soort rustige muziek .De muziek van Charlie geeft me vaak zo'n rustig gevoel .Voorzichtig op weg om de balans terug te vinden ,de rust in hoofd en lijf te zoeken . Het kost veel tijd maar met kleine stapjes krijg ik weer wat vertrouwen en vooral genietend van al het moois in de natuur en in mijn postzegeltje .Blij met die lieve man van mij ,mijn poezel Mikki en niet te vergeten blij met mijn dochter en haar leuke vriend .
Liefs Elisabeth 

13 opmerkingen:

  1. Anoniem4/06/2019

    Heerlijke muziek. Blijf vooral genieten.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze muziek is inderdaad rustgevend, maar voor mij wel ietsje té! ;-) Geniet ze.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het is een zalige zwijmel. Die Charlie kan het wel hoor!
    Rustig aan zo verdergaan Elisabeth! En genieten van wat mogelijk is!
    Liefs XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Superlied en ik heb heerlijk ook mee gezwijmeld van zijn mooie klanken. Wens je gezellige voortzetting van deze dag. En voor morgen komt er een zonnetje dus dan haar warmte je laten verwarmen samen met je lieve man. LG Tinexxx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zeker rustgevend. Op repead zetten en zovaak mogelijk luisteren. Een mooie zwijmel.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. meneer de zingert heeft ook wel een kalmerende stem ik snap het goed Elisabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je schreef op 1 april j.l. "Volgende week word ik alweer 68 pfff." Waarom dat 'pfff' er achter?? Elke leeftijd heeft zijn charme! Over twee jaar wordt je ....... al 70 *Wink*.
    Je muziekkeus voor dit weekend vinden wij allebei geweldig goed. We kunnen ons voorstellen dat het je rust geeft in je hoofd om veel zaken weer op een rijtje te hebben. Sterkte en suc6.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat pff betekend niet meer eigenlijk dan ,jeetje wat gaat de tijd toch hard .En nee ik heb zeker geen moeite met mijn leeftijd ,nooit gehad ook !

      Verwijderen
  8. Lekker rustig, en een mooie donkerbruine stem! Ik dacht even terug aan de Lelietjes van Dalen bij mijn opa in de tuin...

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik luister ook graag naar rustige muziek. Die kan ook een rustig gevoel oproepen vind ik altijd.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Deze muziek is zeker prachtig om te luisteren. IK hou wel van rustig muziek. Hij heeft prachtig stem. Geeft rustig in hoofd. Fijne avond. Lieve groetjes Jacqueline & Ferry.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Elisabeth,
    sorry voor mijn late reactie maar ik was (en ben nog even) heel druk. ik vind het fijn te lezen dat je zo lekker geniet van de natuur, je postzegel, je man en je dochter en haar vriend. Dan samen met dit muziekje en dan kan je weer even heerlijk vooruit ;-)
    Lieve groetjes, Helma

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik zag de lelietjes van dalen in de tuin bij ons zomerhuisje alweer boven de grond komen. Het zijn mijn lievelings...

    BeantwoordenVerwijderen

Bloggen

Augustus 2007 begon ik voor de grap te bloggen op Windows Live Spaces .Al binnen een uur had ik het eerste vriendschap verzoek van A die nog...