woensdag 17 april 2019

Geen Inspiratie

Ik merk dat ik weinig inspiratie heb om te bloggen . Er gebeurd ook weinig in mijn leventje op dit moment en dat vind ik helemaal prima .In de tuin groeit alles razendsnel .De clematissen hebben al volop knoppen en ook in de rozen zie ik er al veel . De schutting is [eindelijk ] bijna geschilderd ,is dat klaar kan ik een paar leuke planten uitzoeken voor de ene wat kale hoek .En verder kabbelen we rustig verder hier 


                                                              Liefs Elisabeth 

7 opmerkingen:

  1. Hallo Elisabeth, als je al geniet van je mooie tuin met de mooie bloemen dan is dit ook erg leuk en wellicht kan je daar toch eens mooie foto's van delen zoals je nu al had gedaan. Want ik vind deze al erg mooi. Geniet heerlijk van de mooie dingen die je omringen en blogland wacht wel hoor. Ik zie vanzelf in mijn lees-feed je post wel weer staan. Schrijven is nu eenmaal ook een deel van mijn leven en ook een passie en als het het met de artrose in de vingers gaat blijf ik toch wel mijn woorden geven. Vrolijk Pasen voor jou en je gezin.
    LG, Tine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Anoniem4/17/2019

    Herkenbaar. Ook hier weinig inspiratie. Mooie bloemen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Maakt niet uit, bloggen is geen verplichting. Mooie foto's!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Geniet maar lekker van je tuin, het worden prachtige dagen!
    Fijne Paasdagen! Liefs XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind het een prachtig blogje Elisabeth met die mooie bloemen.

    Lieve groet,
    Hilly

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het maakt niet uit of geen Inspiratie heeft. Je kan mooi tuin van genieten. Wij kunnen ook ervan genieten. Wat ziet prachtig uit. Clematis bloeit de hele zomer door. Mooie kleur. Fijne dag. Lieve groetjes Jacqueline & Ferry.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. prachtig zijn ze, geniet jij nou maar lekker en maak je niet te druk, alles komt zoals het komt
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen

Bloggen

Augustus 2007 begon ik voor de grap te bloggen op Windows Live Spaces .Al binnen een uur had ik het eerste vriendschap verzoek van A die nog...