dinsdag 2 april 2019

Het tuin genieten

Heel langzaam kwamen de kriebels terug na een best vervelende tijd .Het gevoel om weer lekker buiten bezig te zijn 

Maar dan ga ik er weer helemaal voor natuurlijk 

De manden en bakken weer gezellig vol 

Mijn mand met Tulpen blijft nog even een verassing .Roze zullen ze [ weer ] niet worden denk ik maar dat geeft niet .ze doen het goed en daar gaat het om 

De Pulmonaria [ longkruid ] bloeit zo mooi met zijn witte bloempjes en later word het een mooie grote plant met grote Wit gevlekte bladeren 

En de Chosia zit al helemaal vol met knoppen en zelfs nu ruikt ze al heerlijk naar Amandel.De linkse hebben we wat moeten snoeien om de roos wat plek te geven .

Viooltjes ,ik kan er geen genoeg van krijgen 

Tja mijn leuke Anemonen ! Helaas ben ik daar  nu ook opeens allergisch voor dus op de tuintafel dan maar 
Deze Dame ,de roos Amelia loopt zo hard uit dus hopelijk deze zomer een feest van geurige bloemen 

Het is zo'n fijn gevoel om weer lekker buiten bezig te zijn en zo te genieten .Al zeggen mijn rug knietjes en nog wat spieren nu even iets anders ,maar dat mag de pret niet drukken . Elke keer wat doen om mijn conditie weer wat te verbeteren is ook prima.Ik ben een blij mens nu .
Liefs Elisabeth 

11 opmerkingen:

  1. Tuin bezig zijn is zeker heel leuk om te doe. Wat ziet jou tuin echt schitterend uit. Wat jammer nou dat jij sommige bloemen niet tegen kan. Heel vervelend. Heerlijk buiten bezig zijn. Wij hadden vanmorgen even hang potjes opgehangen. Maar nog niks erin. Zaterdag weer wat halen. Ik weet nog niet wat erin komt. Leuke foto's.

    Fijne avond. Lieve groetjes Jacqueline & Ferry.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je geniet weer volop! Heerlijk voor je! Dat alles zo lekker uitkomt is prachtig! Liefs XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat ziet het er gezellig uit. Daar word je vrolijk van! Echt genieten, hè?
    Fijn dat je weer wat beter slaapt.

    Liefs Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het is genieten Elisabeth.
    Prachtige kleuren in jouw tuin.
    Ik zag dat vogelhuisje met het hartje, wat leuk!

    Fijne lentedag met een lieve groet,
    Hilly

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat ziet er goed uit. Ik houd erg van bloemen in de tuin!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat is ook heerlijk rondkijken,als je in de tuin zit

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Anoniem4/03/2019

    Heerlijke plaatjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat een heerlijk tuintje heb je, dat is genieten op de vierkante meter, zalig, ( doe ik ook )

    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. heerlijk genieten van al het mooi in de tuin en dan aankomende weekend het zonnetje er nog bij!
    https://botervliegjenl.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Jaaaaa....... als ik deze fotootjes dan zie dan mis ik toch echt wel wat hoor. De hele maand maart is aan me voorbij gegaan qua natuur en tuin maar als ik dit dan weer zie dan geniet ik weer volop :-)
    Lieve groetjes, Helma

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een gezellige post met al die mooie bloemen- en plantenhoekjes!
    Wit longkruid ken ik niet: wat apart!
    En stijve spieren en protesterende andere onderdelen na het tuinieren: dat herken ik. Langzaam opbouwen, zegt de fysiotherapie. Ja hoor, we zullen het proberen ;-)
    Hartelijke groeten van Zem.

    BeantwoordenVerwijderen

Bloggen

Augustus 2007 begon ik voor de grap te bloggen op Windows Live Spaces .Al binnen een uur had ik het eerste vriendschap verzoek van A die nog...