maandag 22 april 2019

Gezellig Toch!

Wat is het heerlijk weer maar helaas zit ik nu ''verplicht'' binnen .Buiten is de stank van de BBQ van onze buurvrouw niet te harden en dan heb ik het nog niet over het geblèr wat ze met zijn allen produceren .Overal gaan ramen en deuren dicht .Hier zijn zelfs de roosters dicht en het ventilatie systeem staat uit .En nee vooral geen commentaar geven wat ik jaren geleden een keer deed want dan word er over je [ mij dus ] flink geroddeld .Niet dat ik van geroddel wakker lig maar hoe aso kun je zijn !
Bah bah ,Elisabeth 

10 opmerkingen:

  1. Anoniem4/22/2019

    Ik hoop dat ze snel uitgegeten zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zomerterreur en al zo vroeg in het jaar, praat er op een rustig moment eens samen over en ga nu geen verhit gesprek aan. Roddels doen geen zeer moet je maar denken. Sterkte!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Jaren geleden geprobeerd een rustig gesprek met haar te hebben .Geen enkele kans om uit te praten of iets uit te leggen en binnen 5 min haar huissleutel inleveren .Wel lekker rustig verder voor ons ,hoeven we niet meer in de weekenden en vakanties voor haar poezen te zorgen .We zeggen elkaar gedag en af en toe een paar woorden en dat is voldoende wat ons betreft .

      Verwijderen
  3. Anoniem4/22/2019

    Mensen zijn erg egotistisch. En je kunt je niet verweren.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik weet er alles van. Veel geluidsoverlast. Tot half vier midden in de nacht. Wij sliepen niet meer. Dus hebben wij na veel aarzelen contact gezocht met de woningbouwvereniging.
    En sinds die tijd gaat het beter. Alleen het BBQ blijft. Wij zitten dan ook binnen met alles dicht. Ik krijg het benauwd van die rook.
    Het blijft lastig. het mooie weer is pas begonnen.

    Liefs Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat vervelend weer dat je buren niet aan denkt. Het rookt ontzettend veel zo ding. Misschien is optie elektrische bbq voor de buren.Kan helemaal niet overleggen met je buren? Dan blijft moeilijk geval. Met mooi weer is zeker lastig.... Sterkte. Lieve groetjes Jacqueline & Ferry.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. tja... beetje rekening houden met elkaar hoe moeilijk kan dat nou zijn ??

    erg voor je elisabeth
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. He wat jammer Elisabeth, net nu het zulk mooi weer is binnen zitten. Ik hoop dat het vandaag kan.

    Lieve groet,
    Hilly

    BeantwoordenVerwijderen
  8. De BBQers van tegenwoordig houden geen rekening meer met hun buren.
    Heel gek was wel, dat ik van de week ook een BBQ lucht rook en dacht.. hmmmm dat is vast lekker vlees. Maar ja, dat was voor wij gingen eten en ik dus trek had ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Helaas,jij moet het ook van rustige ochtenden in de tuin hebben

    BeantwoordenVerwijderen

Bloggen

Augustus 2007 begon ik voor de grap te bloggen op Windows Live Spaces .Al binnen een uur had ik het eerste vriendschap verzoek van A die nog...