donderdag 18 april 2019

En zo is het altijd wat

Gisteren hadden man en ik nog een gesprek over onze dochter en haar vriend .Beiden het gevoel hij beland binnenkort nog eens in het ziekenhuis .Een heel grote man maar ook veel te zwaar  ,iemand die van veel en lekker eten houd en graag zelf lekkere dingen kookt .Maar echt veel te zwaar en kortademig .En ja hoor daar kwam het bericht en een foto van hem in het ziekenhuis bed  ,hij lag in het zieken huis rond 5 uur in de ochtend ,benauwd druk op de borst pff .Gelukkig niet zijn hart [zeggen ze ]  maar er zijn wat functies niet goed en hoe verder weet ik niet want ik heb mijn dochter maar kort gesproken .Na een dubbele dienst en zes en half uur in het ziekenhuis was ze doodop en moest echt uitrusten .Inmiddels is hij weer thuis bij haar en nog niets gehoord verder .Ik kan wel stampvoeten en janken echt waar !! het gevoel moet er dan altijd wel iets fout gaan !
Elisabeth 

10 opmerkingen:

  1. Dat is balen. Hopelijk ziet hij in dat hij moet afvallen. In elk geval beterschap voor hem en sterkte voor jullie en jullie dochter.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een ellende, sterkte!
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Anoniem4/18/2019

    Dat is schrikken. Ik hoop dat hij goede adviezen krijgt en aan zijn gezondheid gaat werken. Sterkte!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. dat is schrikken, maar dit kan ook een keerpunt zijn, hem doen inzien dat er wat moet veranderen..
    veel sterkte Elisabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat naar. Dat is zeker schrikken. Misschien is dit een waarschuwing om toch wat af te vallen. Maar ik weet uit ervaring dat hij het zelf moet willen. Bij hem moet de knop om. Ik hoop dat het mee valt en dat hij snel opknapt. Beterschap!

    Liefs Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Schrikken zeg. Hij zal toch zelf moeten inzien dat het niet gezond is wat hij doet.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat is zeker schrikken zeg. Voor jou is zeker balen. Hopelijk komt ook weer goed. Ieder geval beterschap voor hem en je dochter. Sterkte Elisabeth.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ach Elisabeth, wat vervelend! Hopelijk gaat het snel weer beter en gaat hij er zelf iets aan doen. Voor je dochter ook vreselijk angstig. Hier een vergelijkbare situatie. Heel naar.
    Sterkte hoor! Liefs XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een schrik zeg! Dat is ook niet niks... Hopelijk komt er nu een kentering.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Soms is het gewoon dat je veel te verwerken krijgt in het leven en dat kan je dan maar moeilijk ontwijken. Het heeft de vriend van je dochter nu ook vast wel een boodschap gegeven dat hij op deze manier niet zijn leven kan verrijken. Maar zwaarlijvigheid kan ook wel genetisch zijn bepaald. En ook door medicijnen of te weinig bewegen waardoor vele mensen de zwaarlijvigheid ervan hebben gekregen. Vele wensen zijn dan wel goedbedoeld maar het is niet fijn als de persoon in kwestie het nu aan zijn lichaam voelt. Goed onderzoek is dan echt een vereiste en dat is nu dus gedaan.. Ik wens hem veel beterschap en dat jullie ook dit probleem weer goed zullen doorstaan. Lieve Groetjes, Tine

    BeantwoordenVerwijderen

Bloggen

Augustus 2007 begon ik voor de grap te bloggen op Windows Live Spaces .Al binnen een uur had ik het eerste vriendschap verzoek van A die nog...