vrijdag 26 april 2019

Koningsdag in mijn woonplaats

Jeetje wat een toestand in onze stad nu .Je kunt niet hier en je kunt niet daar heen .Overal is alles afgezet met betonblokken en overal is nu al politie .De man ging ''even '' medicijnen halen uit de medicijnkluis kluis bij onze Huisarts en moest wel een heel aparte route rijden . Nee geen kleedjes markt voor de kinderen ,niet ''gewoon '' even de stad in als je iets nodig hebt .De kroegen moeten eerder dicht noem maar op .jammer dat er zoveel maatregelen nodig zijn al begrijp ik dat wel en zeker in deze tijd .Ga ik morgen naar de stad ? echt niet ! Misschien kijk ik heel even tv Ook onze kleindochter doet mee met haar dansgroep om te dansen op het Stadhuisplein  dus tja dan zien we haar misschien ook even op TV
Elisabeth 

9 opmerkingen:

  1. Anoniem4/26/2019

    Dat zou leuk zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk dat jullie kleindochter mee doet.

    Lieve groet en fijne dag morgen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. jammer hé dat het zo moet, maar we laten de angst niet regeren, we vieren morgen feest..
    ik hang de vlag uit en ik heb oranjepoezen... :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk dat jullie kleindochter er heeft gedanst. Heb je ze gezien ? Kijk maar met trots terug op deze dag, het was mooi vond ik, heel relaxed. De torendansers vond ik schitterend. Ik kom hier via het blog van klaproos.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ze was niet echt herkenbaar in beeld maar dat geeft niet .en ja de torendanser waren adembenemend ,zo mooi ! En ja ben trots en vandaag extra natuurlijk .

      Verwijderen
  5. Leuk dat jullie kleindochter meedanste! Heb inderdaad die torendansers gezien, ongelooflijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel de uitzending zitten kijken. Ik vind het leuk en heb echt genoten. En wat is Amersfoort ook eigenlijk een mooie stad. We moeten toch eens een wandeling gaan maken door het centrum. Ik ken de stad alleen van een keer de Flint en een keer een etentje, hoewel ik niet eens meer zou weten in welk restaurant dat was. En een keer een winkelmiddag maar dat is al zeker 45 jaar geleden.
    Hoewel het dichtbij was hadden we niet de behoefte om echt te gaan kijken.
    Dus je hebt je kleindochter wel even gezien?
    Liefs XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  7. We waren op die dag heel erg druk gehad. Wel klein stukje naar tv gekeken. Het was af en toe regen gehad. Je woont in Amersfoort. Van jou omgeving was druk bezocht. Je hebt ook vast naar de tv gekeken. Sommige plekjes is voor ons bekend. Zie je dan weer terug. Leuk.... Fijne week gewenst. Lieve groetjes Jacqueline & Ferry.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dat lijkt me inderdaad wel een heel gedoe, zoveel maatregelen om de koning te ontvangen. Jammer dat het zijn doel daardoor voorbij schiet, want jij blijft ook thuis, terwijl het toch ook bedoeld is voor de inwoners van een stad. Leuk voor je kleindochter dat ze mee mocht doen, dan is het wel weer heel bijzonder zo'n dag, voor haar dan ;-)

    BeantwoordenVerwijderen

Bloggen

Augustus 2007 begon ik voor de grap te bloggen op Windows Live Spaces .Al binnen een uur had ik het eerste vriendschap verzoek van A die nog...