vrijdag 19 april 2019

Het bloemen feest in de tuin

                        Het is gewoon genieten nu van deze clematis Guernsey Cream
                                De bloemen ''springen '' bijna open met dit mooie weer en ik ben soms verbaasd hoe snel dit gaat .

Gisteren nog de grote dikke knoppen en vandaag zijn er al zoveel open 



De dikke houtduiven hebben gelukkig niet alles vernield .Ik was er een beetje bang voor 

                                De bloemen openen Creme/Groen om later Wit te worden

                    Ik geniet eindeloos van al dit moois wat in een dag tevoorschijn komt
Dit is echt een feest om naar te kijken en best jammer dat ze maar zo kort bloeien .Soms in het najaar een korte herbloei
                    Ook de Choysia heeft zoveel knoppen die nu al heerlijk geuren en ze is eigenlijk al te groot voor de postzegel ,maar ach ik laat haar voorlopig met rust
Straks als alle mooie witte bloemetjes open zijn is de Amandel geur bijna bedwelmend 

Ik wens jullie een heel mooi Paas weekend 
Liefs Elisabeth 


9 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige clematis, schitterend!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goedeavond, Wat heb jij echt schitterend tuin. Witte bloem van clematis is zeker prachtig om te zien. Och het is korte bloeier. Wat jammer. Choysia ken ik helemaal niet. Prachtig gezicht. Heel mooi Elisabeth,

    Ik wens jou fijne paasdagen. Lieve groetjes Jacqueline & Ferry.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ohhhh wat mooi zeg,
    hier staan ze op springen... ben er altijd zo blij mee,
    fijne paasdagen gewenst
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat lijkt me heerlijk zitten in de tuin met die bloemenweelde

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat mooi Elisabeth, dat is genieten.

    Lieve groet,
    Hilly

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wow dat ziet er weer schitterend uit. Ik heb dat allemaal niet, dus geniet graag van jouw foto's! Liefs XXX

    BeantwoordenVerwijderen

Bloggen

Augustus 2007 begon ik voor de grap te bloggen op Windows Live Spaces .Al binnen een uur had ik het eerste vriendschap verzoek van A die nog...