woensdag 21 maart 2018

Als de Lente komt - Herman Emmink - Tulpen uit Amsterdam (origineel)



Ja natuurlijk sta ik ook te trappelen ,laat de Lente maar komen en ja die was er vandaag echt wel ,het was zo heerlijk in het zonnetje .Al eerder wilde ik natuurlijk ook die lente in huis met veel tulpen en dat tegen beter weten in .Ik haal al geen Narcissen Witte/Blauwe Druifjes of Hyacinten meer in huis want dan is de Kleenex niet aan te slepen .En eigenlijk wilde ik toch die Tulpen terwijl ik wist dat ik er nu ook allergisch voor ben ,nou ja vorig jaar voor het eerst dan . Nu staan ze mooi te zijn op de tuintafel en heb ik er ook nog plezier van .Mijn eenjarige hebben de vorst gelukkig toch overleefd en staan er weer mooi bij .De CBD olie heb ik terug gebracht naar 2 druppels in de ochtend en ik heb geen ''enge'' dingen zoals nachtmerries meer maar verder merk ik er niets van ,ik ga gewoon nog een tijdje door en wacht wel af of het iets doet ,ben in elk geval blij dat ik rust heb in de nacht al slaap ik weinig .Mijn ogen dat gaat best goed en ik ben zeker blij dat ik de stap genomen heb om de operatie te laten doen maar ik heb nu eigenlijk wel 4 brillen nodig haha ja echt hoor  ! Een voor veraf ,een om te lezen ,een voor de pc want dan heb ik weer niets aan mijn gewone leesbril en het liefst een zonnebril voor de felle zon .Een Varifocus bril is helaas geen optie voor mij .En zo kabbel ik maar weer verder .Ik dacht ik doe er maar een gezellig liedje bij op de eerste Lente dag .
Liefs Elisabeth 

6 opmerkingen:

  1. Anoniem3/21/2018

    Heerlijk liedje.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja toch ! En het klinkt zo helemaal ontzettend beschaafd .

      Verwijderen
  2. Zeker een gezellig liedje Elisabeth! Laat maar komen hè..
    Dank voor de update.. gaat gelukkig weer de goede kant op!
    Bedenk dat er mensen zijn die pas na een paar maanden resultaat boeken met de CBD olie. Ben al heel blij dat je weer zonder nachtmerries bent. Ik merk ook nog niet veel na 6 weken, alleen dat ik meer energie heb... en dat is al heel erg lekker!
    Liefs XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  3. lekker elisabeth, het was hier nog niet zó heel erg lenteachtig:-)
    koud zelfs, maar het liedje is wel gezellig

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lekker muziek om te luisteren op vroege ochtend. Laat maar lente komen. Maag ook keer.
    Oja je ben tulpen allergisch. Dat is zeker apart. Narcissen en blauwe druifjes kunnen ook in de tuin zetten. Dan staat ook gezellig. Ik heb blauwe druifjes binnen gehaald. Crown narcissen kan ik ook niet tegen. Dan krijg ik heel zwaar hoofdpijn van. Ik heb al zowat elke dag hoofdpijn. Ik heb ook twee verschillende brillen. Eentje voor lezen. Eentje speciaal voor de pc. Hopelijk gaat je wel lukken met je brillen. Fijne dag gewenst. Lieve groetjes Jacqueline & Ferry.❤

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Bekende ervaring na een staaroperatie, want je eigen lenzen zijn eruit en de kunstlensjes kunnen nu eenmaal niet accommoderen. Dus: een verafkijkbril, eentje voor de pc en voor mij vooral een goede, door de opticien op mijn leesafstand afgestelde, leesbril. Ik kan zelf wel tegen een multifocale bril, maar voor relaxt lezen heb ik écht mijn leesbril nodig.
    Hopelijk zijn je verdere oogklachten langzamerhand aan het verdwijnen!
    Hartelijke groet, Zem.

    BeantwoordenVerwijderen

Bloggen

Augustus 2007 begon ik voor de grap te bloggen op Windows Live Spaces .Al binnen een uur had ik het eerste vriendschap verzoek van A die nog...