donderdag 8 maart 2018

De Warme Douche

                                                      Afbeeldingsresultaten voor doctor

Ja de Warme Douche vandaag .Een tijdje geleden kreeg Hans .A de koude douche van mij .De warme gaat naar mijn Huisarts !! Dinsdag had ik een dubbele afspraak en al vroeg ging de telefoon ,de huisarts zelf .Druk druk en heel erg veel aan zijn hoofd ,of we de afspraak konden verzetten want hij wilde de rust en tijd hebben voor dit gesprek omdat hij wist dat het belangrijk voor mij was .De afspraak werd verzet naar vandaag en dat verbaasde me al want hij is er niet/nooit op Donderdag ,maar volgens hem wel voor speciale afspraken ,hoe mooi is dat .De assistente keek vreemd toen ik melde dat ik een afspraak had met T en dacht dat ik me vergiste omdat hij op Donderdag nooit in de praktijk werkt ,maar ja hoor het klopte. Een gesprek van een half uur gehad in alle rust en dat is zo fijn .Nu ben ik toch al blij met deze jonge man die inmiddels toch alweer zo'n 10 jaar mijn arts is .Ik hoor veel negatieve verhalen over huisartsen en ja hoor ik ben ook wel eens nijdig geweest en heb ook weleens ruzie gemaakt met hem en zelfs dat mag ook want tja we hebben beiden onze eigen mening zegt hij dan .Nog geen recept voor pillen want ik ga eerst eens de CBD olie proberen is de afspraak ,werkt dat niet gaan we weer overleggen hoe verder en met welke medicatie eventueel ,maar niets zonder goed overleg gelukkig .Dus dat was de warme Douche vandaag
Elisabeth 

7 opmerkingen:

  1. Anoniem3/08/2018

    Wat een heerlijke huisarts. Jullie komen er samen wel uit.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Zeker weten Marja het is een fijn mens en bij hem niets zonder inspraak .

      Verwijderen
  2. Fijn dat je zo'n goede band hebt met deze huisarts. Dat is zoveel waard hè.
    Mooi ook dat hij geen bezwaar maakte mbt de CBD-olie. Weet van Jan dat hij dacht bij de psychiater en de SPVer wel tegengas te krijgen, maar dat viel ook zo mee. Ga heel hard duimen dat je er ook baat bij hebt. Maar niet ieder mens is hetzelfde natuurlijk. Jan reageert heel erg snel en goed op medicijnen ook, misschien had hij daarom wel zo snel resultaat. Maar kan ook wel een paar maanden duren hoor.
    Maar toch hè... we kennen al meer succesverhalen, dus gewoon proberen!
    Veel liefs XXX

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik reageer normaal gesproken ook snel op medicatie [ en vaak niet op de goede manier pff ]maar ik probeer het gewoon en wie weet .
      liefs xxx

      Verwijderen
  3. een goede huisarts moet een luisterend oor hebben

    het is ten slotte een vertrouwenspersoon.

    succes bij de behandeling

    prettige avond

    http://dorpstraat-mariakerke.skynetblogs.be

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je voor je reactie Willy.Ik hoop dat die olie wat zal helpen

      Verwijderen
  4. Goedemorgen Elisabeth,
    Zo hoort het ook dat huisarts goede oren moeten naar luisteren naar patiënten.
    Vertrouwen in huisarts moeten juist hebben. Dat hebben wij niet. Hopelijk gaat bij jou lukken met de behandeling. Succes ermee. Fijn weekend.
    Lieve groetjes Jacqueline & Ferry.

    BeantwoordenVerwijderen

Bloggen

Augustus 2007 begon ik voor de grap te bloggen op Windows Live Spaces .Al binnen een uur had ik het eerste vriendschap verzoek van A die nog...