zaterdag 17 maart 2018

Het '' wonder'' van de CBD Olie

Sinds zo'n 8 dagen gebruik ik nu CBD Olie en was heel hoopvol toen ik begon . Maar dan veranderen er dingen .De paniek en angst aanvallen komen driedubbel opzetten en houden urenlang aan en elke nacht word ik gillend wakker en afgelopen nacht zo erg dat mijn man zoiets had van meid je hebt de hele buurt bij elkaar geschreeuwd . Vreselijke angst dromen en nu ook zelfs heel erg agressieve dromen en dan duurt het heel lang voor ik weer een klein beetje kan slapen  Bah ik durf al bijna niet meer te gaan slapen .Ik vrees dat dit ''wonder'' middel voor mij averechts werkt en dat zou me niet eens verbazen .Jaren geleden eens wat Valium gekregen om een beetje te kunnen slapen ,Nope , ik kreeg er vreselijke paniek aanvallen van .Volgens mij zit ik verkeerd in elkaar grap ik dan maar weer met mijn galgen humor .Ik probeer nog een week de Olie met 1 druppeltje of  misschien 2 per dag anders is de kliko er goed voor
Elisabeth 

25 opmerkingen:

  1. Anoniem3/17/2018

    Wat ontzettend jammer voor je.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het zou me niet verbazen Marja als het echt verkeerd werkt bij maar ik geef het nog 1 week de kans en dan is het over wat mij betreft

      Verwijderen
  2. Wat jammer dat middel van olie niet helpt. Misschien even door gaan met olie. Dan misschien wel helpt. Wat erg dat je angstaanvallen hebt. Misschien moet je met de huisarts erover praten wat beter helpt. Volgens mij is wel middeltje voor. Kan niet anders. Sterkte. Fijne avond gewenst.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja daar zijn veel middelen voor en ik ben in gesprek er over met de huisarts , maar ik wil eerst dit nog even proberen .
      Lieve gr Elisabeth

      Verwijderen
  3. Ach wat jammer voor je, na al die succesverhalen van anderen. Maar wie weet heeft het meer tijd nodig.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik neem nu iets minder en geef het zeker nog wat tijd

      Verwijderen
  4. Ik had ook last van versterking van een klacht, die ik kreeg vanwege het slikken van chemische medicatie genaamd Depakine. De klacht daarvan was trillen door mijn gehele lichaam, helemaal bij lichamelijke inspanning. Door de CBD-olie werd dit erger. Nu ben ik sinds 3 weken gestopt met de Depakine volgens een afbouwschema. Omdat het medicijngif nog steeds niet helemaal uit mijn lichaam is verdwenen, voel ik toch al veel verbetering t.o.v. 3 weken geleden. Ik kwam terug van een inspannende rit op de racefiets en stak in één keer de sleutel in het slot van de poort, terwijl ik daar anders 7 keer voor moest prikken. Ik dacht nog, pure mazzel, maar ook bij het schuurdeurslot en het achterdeurslot mikte ik hem er ook in één keer in.

    Ik denk dat je het zo moet zien, waarvan ik een voorbeeld zal geven.

    Bij een verbouwing in je huis moet het eerst erger worden voor je verbetering zie.

    Met CBD-olie RESET (verbouw) jij je lichaam. Misschien wordt het daardoor eerst erger en verbeterd het later.

    Dus, ik zou nog even volhouden. Mocht het niet gaan kun je altijd een week stoppen en weer opnieuw beginnen. Geef het de tijd?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik stop ook niet direct maar neem nu alleen in de ochtend 1 druppel en kijk of ik dat later weer op kan bouwen .Dank je voor je reactie

      Verwijderen
  5. Ik ken die olie niet Elisabeth.
    Maar blij word je er niet van als ik je zo lees.
    Voorzichtig ermee.

    Hoop dat er iets is wat je echt helpt meis.

    Lieve groet,
    Hilly

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Balen dat het op deze manier bij jou een beetje lijkt tegen te werken. Zorg echt dat je ze alleen 's morgens slikt. Ik weet niet of je ze ook 's middags of 's avonds bent gaan gebruiken, maar na 16.00 uur CBD olie slikken lijkt niet goed voor de slaap te zijn. Dat had Vlasje ons ook al verteld. Dus inderdaad alleen 's morgens innemen, dan kan het juist bevorderlijk zijn voor je slaap. Geen mens is hetzelfde en klachten ook niet. Wij hoorden ook al weer resultaat van iemand die last had van angsten en paniekaanvallen, en de olie juist het juist ging slikken om daar vanaf te komen en dat is gelukt, binnen een paar weken. Het resetten van het lichaam duurt ook bij de een langer dan bij de ander. Dat je nachtmerries krijgt is natuurlijk niet de bedoeling, maar mogelijk ligt en het dus wel aan de manier van innemen (?).
    Sterkte en toch veel succes!!! Liefs XXX

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. De verkoopster vertelde dat ik gewoon kon starten met 3 X per dag 2 druppels en langzaam op kon bouwen naar maximaal 10 per dag en dat vond ik wel heel erg veel !! Ik nam ze 2 X en de laatste dagen idd 2 druppels ,1X in de ochtend en 1X rond 7 uur in de avond .Toen werden de paniek aanvallen en nachtmerries echt verschrikkelijk en dat kan ik niet volhouden dan draai ik echt door en dat is niet de bedoeling . Dus nu sinds 2 dagen voorzichtig 1 druppel in de ochtend en vannacht gelukkig niet liggen gillen en vandaag nog niet echt veel paniek gevoeld .En ik geef niet zomaar op want misschien duurt het bij mij allemaal wat langer en moet ik het langzamer opbouwen .Nooit verwacht dat zulke druppels zo'n effect konden hebben ,ben me rot geschrokken .Fijn de reacties van jou en Jan ,geeft me moed !
      liefs xxx

      Verwijderen
    2. Oh meid dat was echt fout dan! Goed dat je het nu aangeeft. Volgens mij heeft Jan je wel geschreven dat je ze alleen 's morgens moet nemen. Maar te laat is het nooit. En natuurlijk ga je ervan uit dat zo'n verkoopster weet wat ze zegt, maar de ervaring zegt meer .Doe dit maar een weekje en dan zonodig opvoeren naar 2 druppels. Vlasje heeft veel uitgeprobeerd en weet dus uit eigen ervaring wat de CBD olie kan doen en zij heeft ons heel goed geadviseerd.
      Succes lieve Elisabeth! XXX

      Verwijderen
    3. Weet je Trees ,druppeltjes lijken zo onschuldig en dat zijn deze dus echt niet blijkt nu wel.Ooit Resque van Bach druppels geprobeerd ,druppels van Dr Vogel .Maar ik ben een complex geval hoor ,angst en paniekstoornis opgebouwd in mijn jeugd en sinds zo'n 10 jaar PTSS erbij door iets wat mij aangedaan is ,dus ik verwacht geen wereld wonder .De enige hoop die ik heb ,al helpt het maar iets toch ? En voor de goeie orde ,ik ben geen zielepoot die de hele dag in tranen rondloopt hoor haha
      xxx

      Verwijderen
  7. een middel dat bij ons verboden is ...
    en dat zal welzijn reden hebben

    beterschap !

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Weet je ook de reden precies waarom dit verboden is ?

      Verwijderen
  8. Iets waar je al heel lang mee tobt dus. En teveel verwachtingen hebben is voor niks goed. Maar ik hoop echt dat het je toch goed gaat doen!
    Oh nee hoor.. ik geloof zeker niet dat je een zielig persoon bent. Daarvan wordt ook niemand beter hè..
    Liefs xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heb je al eens Sedinal druppels geprobeerd - plantaardig en heel rustgevend

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Nooit van gehoord Merel ,ik zal een op internet kijken .

      Verwijderen
  10. Wat jammer,die ervaring. Maar als je even een pauze neemt en dan opnieuw met b.v 2x 1 druppel begint? Ieders lichaam heeft een eigen gevoeligheid. Mijn man loopt beter(motorische zenuwen) door de cbd olie.Enne niet in de kliko joh,misschien doe je een ander er een plezier mee.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik ben nu begonnen met in de ochtend 1 druppel ,ben dit keer heel voorzichtig .

      Verwijderen
  11. bij mij werkte het ook niet, maar ik werd er niet anders door, wat jammer voor j e elisabeth <3

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik wacht nog even af Dien en jammer dat het voor jou niet werkte.

      Verwijderen
  12. Dat het in andere landen verboden is komt omdat daar de hennepteelt verboden is.
    Van die plant kun je twee soorten olie trekken.
    Het ongevaarlijke CBD
    Het meer 'gevaarlijke' THC
    Die laatste wordt in verband gebracht met drugs.
    Je kunt er bij OVERMATIG gebruik high van worden, net zoals bij het roken van een joint.
    THC helpt bij mensen met kanker en zware epilepsie. Dus zeg jij maar dat het slecht is?

    Hieronder beschrijf ik nogmaals hoe je de CBD-olie dient te gebruiken.

    Flesje goed schudden
    Pipetje met gesloten dop in knijpen
    Flesje weer goed schudden
    Pipetje nogmaals bij gesloten dop in knijpen
    Nogmaals schudden
    Dop losdraaien en gevulde pipetje leeg knijpen en vullen met CBD-olie
    Daarna voor de spiegel gaan staan, mond open, tong omhoog en het aantal druppels tellen wat je nodig denkt te hebben
    Vervolgens houd je het minimaal 90 seconden onder je tong
    Slik het daarna door met wat vloeistof
    Enkel 's morgens innemen voor het ontbijt.
    Suc6

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik gebruik het precies op de manier zoals jij het aangeeft .Ik gebruik nu 2 druppels in de ochtend en er gebeuren gelukkig geen vervelende dingen meer . Toch vind ik CBD olie behoorlijk heftig spul waar je zeker voorzichtig mee moet zijn . Ik ga nu gewoon door met de twee druppels per dag maar meer absoluut niet .Ik wacht wel af of het iets zal gaan doen

      Verwijderen

Bloggen

Augustus 2007 begon ik voor de grap te bloggen op Windows Live Spaces .Al binnen een uur had ik het eerste vriendschap verzoek van A die nog...