dinsdag 13 maart 2018

Van dag tot dag

                                                      Afbeeldingsresultaten voor primulaAfbeelding van Internet 

Gisteren Dochter op bezoek ,ze had gebakjes mee en het was heel gezellig .we gaan gelukkig weer beter met elkaar om en dat voelt fijn .Samen naar het winkel centrum om wat boodschappen te doen en dan voelt het weer zoals het eerder was .Lief dat moment dat ze dat ook aangaf ,gezellig Mam want dit is lang geleden en ik kon het volmondig beamen .Voor de eerste keer voorjaars bloeiers Primula's gekocht ,maar ze staan nog wat verloren op de tuintafel op dit moment met dit snert weer .Het word kouder blijkbaar en vandaag monteur nr 5 geweest om te kijken naar de verwarmingsketel. De ketel stond op 25 % en dat moet 100 % zijn om goed te kunnen verwarmen blijkbaar .Dat hadden de eerste heren vergeten terug te zetten .We wachten maar weer af of het nu in orde is .Sinds Vrijdag begonnen met CBD olie waar ik veel goede dingen over lees van andere bloggers  ,ook dat wacht ik dan maar weer af al heb ik mijn twijfels .En zo leven we van dag tot dag zonder grote plannen ,elke dag is er weer een zeggen we maar zo 
Liefs Elisabeth 

5 opmerkingen:

  1. Anoniem3/13/2018

    Die wonderolie gaat vast helpen. Eventjes geduld nog.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijk even met dochter op stap.. Heb ik toevallig vandaag gedaan!
    Blij voor je! Ook blij dat je nu een goede monteur had. Zo'n sullig iets zeker en dan zit je daar dan de hele tijd mee. CBD-olie, ik hoop dat het allemaal ook bij jou werkt!
    Liefs XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Elke dag genieten, zien wat er komt.
    Fijn zo'n uitje met je dochter.

    Mooi al die voorjaarsbloeiers he Elisabeth...
    Geniet ervan.

    Lieve groet,
    Hilly

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Bij mij is prumula's allemaal toen dood gegaan. Toen was erg koud. Ik heb wel afgelopen vorige weekend viooltje erin gezet. Kou komt weer eraan. IK ben bang ook dood gaat. Hopelijk niet. Wat fijn dat je dochter weg bent geweest. Het was gezellig geweest voor jullie beide. Dat geeft toch fijn gevoel. Tjonge met verwarming hadden vergeten terug te zetten. Monteur toch. Hopelijk gaat wonderolie helpen bij jou. Fijne avond. Ik heb vanavond wat meegemaakt zeg. Paniek!!!!!!! Eng!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat klinkt niet goed en ik hoop dat jullie wat bijgekomen zijn van de schrik
      Liefs Elisabeth

      Verwijderen

Bloggen

Augustus 2007 begon ik voor de grap te bloggen op Windows Live Spaces .Al binnen een uur had ik het eerste vriendschap verzoek van A die nog...