zondag 4 maart 2018

Ik zie ik zie wat jij niet ziet !

Afbeelding van internet

Morgen mag ik op controle bij de oogarts .Er is geen euforie meer als ik eerlijk ben ,nee ik ben alles spuugzat en ik ga nu ff lekker klagen .Ik ben moe van alles wat er gebeurd met mijn ogen en ik ben echt bang van tijd tot tijd . Knetter word ik van het geschitter ,ik verdraag weinig fel buitenlicht en zonlicht al helemaal niet dus lang leve de zonnebril .Veraf zie ik slecht en mijn linkeroog is ook nog steeds niet optimaal want die blijft toch best wazig .In de avond word het ook erg vervelend want het lamplicht lijkt wel te weerspiegelen in mijn ooghoeken en ik schrik mezelf soms te pletter van die rare lichtbubbels zoals ik ze noem Mijn rechteroog is zo pijnlijk soms en ik moet erg voorzichtig zijn met mijn gezicht drogen na het haarwassen en onder de douche want als ik mijn oog raak doet het nu pijn .In de nacht zie ik ook lichtbubbels en zelfs als ik mijn ogen dicht heb en het echt heel donker is ,ik snap er niets meer van .Nee hoor het stelt niets voor toch !!

10 opmerkingen:

  1. Anoniem3/04/2018

    Dat moet je zeker melden morgen. Dat is niet normaal. Sterkte.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. He voelt ook echt niet goed Marja en ik maak me best zorgen .

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat is zeker naar voor je. Het is geen pretje. Daar heb je vreselijk last van. Logisch dat zorgen maakt. Heel goed dat terug gaat bij de oogarts. Moet wel goed komen.Sterkte!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. zeker allemaal vertellen. Je ogen dat is heel belangrijk . Onze twee zonen zijn op kinderleeftijd slechtziende geworden, kunnen niet brillen ... niet aan te doen dus ik weet wat het is.
    Wens je heel veel sterkte en een warme dikke knuffel .... liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik hoop dat het allemaal goed komt Elisabeth.
    Eerst voor controle, horen wat ze er van zeggen.

    Sterkte en een lieve groet,
    Hilly

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh Elisabeth, wat een tegenvaller. Ik hoop dat het wordt opgelost en hoe ze dat dan gaan doen is afwachten. Dit lijkt me inderdaad een drama! Succes en sta op je strepen hoor! En sterkte! En liefs XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ohhhh wat lijkt me dat vreselijk elisabeth, ik hoop dat ze er wat aan kunnen doen ...
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Elisabeth,
    dit voelt en hoort ook echt niet goed!! Vooral die lichtbubbels die je ziet baren me best wel wat zorgen. Vandaag (5 maart) ben je bij de oogarts geweest en ik hoop dat ze iets voor je konden doen waardoor én de pijn verdwijnt en je weer wat beter ziet.
    Lieve groetjes, Helma

    BeantwoordenVerwijderen
  9. ik las bij Helma dat alles er goed uitzag met de ogen

    BeantwoordenVerwijderen


  10. inmiddels weet je meer

    hopelijk kan men hieraan snel verhelpen Elisabeth

    groeten

    BeantwoordenVerwijderen

Bloggen

Augustus 2007 begon ik voor de grap te bloggen op Windows Live Spaces .Al binnen een uur had ik het eerste vriendschap verzoek van A die nog...