zondag 11 maart 2018

Verbaasd en Lente kriebels





Ik ga niet doorzagen over die ogen  ,maar ik ben verbaasd .Volgens de oogarts zou ik toch zeker -2 blijven houden ! Nee hoor Rechteroog -1 en Linkeroog - 0.75  en dat van  - 6/7  naar dit resultaat !! .Maar wat moeilijk om een leuke bril te vinden pfff .Alles is zo donker en vol kleur en de vormen zijn niet echt mijn ding .En dan opeens vind ik de perfecte , Yes dit is hem !! Komende week nog eens terug als de nieuwe collectie monturen binnen is want ik wil ook een bril met zelfkleurende glazen erbij en ook graag met die mooie aanbieding haha .En eindelijk krijg ik Lentekriebels en begint de voorpret weer te komen .Ik was een beetje bang om dat kwijt te zijn maar nee hoor hele plannen in mijn hoofd en dat voelt zo goed .Sinds Vrijdag met de CBD olie begonnen en ik hoop zo dat het mij ook zal helpen ,al is het maar voor een gedeelte dan zou ik al zo blij zijn .
Liefs Elisabeth 

7 opmerkingen:

  1. Het is wel verschil in jou ogen. Brillen zoeken is meestal erg moeilijk om te nemen. Gelukkig heb je gevonden. Kijk eens aan hij is ook aanbieding. Dat is zeker mooi meegenomen. Van morgen was het zo slecht weer geweest. Nu schijnt volop bij ons. Heel veel zon. Nou krijg ik ook lente kriebels. Viooltjes gisteren gekocht. Staat weer te pronken op de balkon. Ik moest via Google bekijken wat CBD zijn. Ik wist eerlijk niet. Hopelijk gaat bij jou helpen. Succes ermee. kerstroos vind ik heel mooi, Er staat bij mij ook op de balkon. Ik vind tegenvaller bij ons. Het was te koud geweest. Misschien komt nog op. Ik wens jou fijne week. Lieve groetjes Jacqueline & Ferry.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fijn dat je geslaagd bent voor een montuur.. heb je het weg laten leggen?
    Omdat je volgende week nog een keer terug gaat?
    Ik wens je heel veel succes en beterschap voor van alles door de CBD-olie!
    Jan had weer een succesverhaal. Een zwager van hem had last van angst- en paniekaanvallen (wisten we niks van hoor), die heeft ook al resultaat. Geen last meer!!! Wonderlijk toch?
    Liefs XXX

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Mijn nieuwe bril heb ik besteld Trees en hopelijk binnen 2 weken klaar .Gek genoeg mis ik een bril na 45 jaar een bril gedragen te hebben voelt het de laatste weken zo vreemd en een bril verbloemd de kringen en wallen een beetje haha .Ik wacht af of de olie iets zal doen bij mij ,maar wat fijn voor Jan zijn zwager .
      Liefs xxx

      Verwijderen
  3. Een bril uitzoeken is nog niet zo makkelijk.
    Maar, ik las dat het gelukt is.

    Hoop dat het een mooie lente wordt voor jou Elisabeth.

    Lieve groet,
    Hilly

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Anoniem3/11/2018

    Krijgen we binnenkort een foto te zien?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Daar moet ik nog eens heel goed over nadenken Marja maar wie weet !

      Verwijderen
  5. Meeste monturen die er nu zijn vind ik ook helemaal niets. Veels te groot voor mijn gezicht hoor. Dus maar even op de wachtlijst gezet. Wel verheugd met nieuws dat het al wat beter gaat met jouw ogen.

    BeantwoordenVerwijderen

Bloggen

Augustus 2007 begon ik voor de grap te bloggen op Windows Live Spaces .Al binnen een uur had ik het eerste vriendschap verzoek van A die nog...